Greenkredit skat

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #89620
    AnonymForfatter

    Hej, opgiver Green kredit ikke renteudg. Til Skat ? har ikke noget i min skattmappe pt. selvom mine fradrag/renter fra banken er kommet, er de bare ligt sløve eller skal jeg selv opgive det til skat?. Har ikke modtaget en opgørelse fra Greenkredit, kan da ikke være rigtig jeg selv skal ringe til dem for at få tilsendt en opgørelse hvis det er tilfældet er det godt nok dårlig service De sikkert også tager sig betalt for :).

    Er det noget med man faktisk låner pengene i udlandet? Sverige tror jeg, skal man så ikke ansøge om dispensation fra indberetningskrvene man kan da ikke bare skrive renteudgifter på x antal kr. og have skjult gæld i udlandet. Tror hvis de ikke indsender til skat, må vi som lånetagere overtræde dansk lovgivning, da sverige ikke har pligt til at oplyse skat og derfor skal vi søge dispensation selvom Green kredit ikke gør os opmærksom på dette, men det er der måske nogle der ved noget om herinde, og måske ryger renteudgifter ind hos skat den 12/03-2009 og alt er iorden og dette indlæg urelevant.

    God weekend.

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.