Nyt fusk fra smspengelaan.dk?

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 68 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #89565
    AnonymForfatter

    Hej alle bankere!

    Har læst om jeres indlæg ang. smspengelaan.dk og syntes det er godt at der er nogen der tager hank i sådan nogle idioter, og melder deres firmaer…. Men i forbindelse med al den læsning om smspengelaan.dk, tog jeg idag et kig på siden.. De har vist desværre ikke lukket deres lysky forretning, da der står deres sms service er inaktiv, og at den vil være fuktionsdygtig igen på et tidspunkt… MEN så bemærkede jeg at i bunden af deres hjemmeside står: Ansøg om et Mastercard allerede idag! Du kan ansøge trods RKI!

    Hmm… trykkede på linket og woops… Så dukkede der en hjemmeside op som hed mitmaster.dk
    Det kunne meget vel være smspengelaan.dk som prøver at snyde flere kunder til deres skumle forretning, og med en absolut afskyelig metode… Nemlig den samme som smspengelaan.dk.. Men der er noget nyt nu! Et gebyr mere! ja det er sgu rigtigt..

    Der står med lille skrift i bunden af siden: Det koster 150DKK for en ansøgning på SMS og yderligere 950DKK i behandlingsgebyr.

    Desuden står der også med lille skrift: Beløbet er beregnet ud fra 3000 £, og svarer til ca. 25.000 DKK..

    Kan heller ikke finde en ÅOP på kreditten…

    Men har altså ikke prøvet at ansøge, og har heller ikke nogen intention om det, for det virker meget mystisk syntes jeg, og har ikke lyst til at videregive personlige info til sådanne firmaer, da det virker utrolig sløset!

    Så, skolekridt og mannie hvis i har kontakt med presse og politi stadigvæk, så er der måske noget nyt til jeres sag!

    #135468
    AnonymForfatter

    Hej Malm.

    Meget pudsigt med et udenlandsk mastercard selvom folk står i Rki. En anden morsomhed, linket findes på en hjemmeside med Steinskredit i den “sjove tekst"….fremkommer også et link til smslån samt mastercard.

    Jeg prøvede at ringe på tlf. nr. 90140555..Teliastemme fortæller at det koster kr. 4.75 i minuttet….derefter oplysningen..nr. er hemmeligt. Har mailet til en kontaktperson hvis navn og email er på hjemmesiden med Steinskredit, men har dog intet hørt endnu.

    For at få oplyst en smskode skal man betale kr. 150…derefter kr.950 for oprettelse. Der er 100 % garanti for, at man får et mastercard, hmm! Der skal dog deponeres kr. 25.000, hvis man skal have et kort med en kredit på 25.000. Smart, så er sikkerheden jo hjemme der. Tror der er fusk med i spillet, helt sikkert. Eller? Undersøgte det for sjov, lidt tidsfordriv.

    #135504
    AnonymForfatter

    sms kviklån og pengelaan er måske et og samme firma. underligt nok holdte de samme dag med at låne penge ud.

    #135514
    AnonymForfatter

    Forkert – på siden stå der: “Du skal deponere dobbelt så meget som du ønsker i kredit". Det er jo helt sort. Hvis jeg havde 50 K i cash, hvorfor skulle jeg så åbne en kredit på det halve? Og hvorfor stille dobbelt så meget som sikkerhed? Det lyder helt vanvittigt. Og lugter af fusk. 😉 På den anden side, hvis bare en enkelt person falder i, så er der 50 K lige i foret – lidt ligesom phishing, hvilket man ret beset vel kan kalde dette her. 😉

    I øvrigt er der en dansk kontaktperson hos smspengelaan.dk:
    Rene Holmgren
    Palægade 7
    1261 København K

    Der ser imidlertid ikke ud til at være en sådan person på adressen. Måske Kontant eller Morten Diegeldauer kunne være interesseret i fyren? 😉

    #135516
    AnonymForfatter

    Kan oplyse at firmaet er meldt til politiet. Og at jeg har prøvet og spurgt TV2 efter om det ikke var en sag for ham. Men de mente ikke der var nok i det til at det kunne blive en operation X sag. 🙁 Desværre. Men er der andre der har oplevet eller bare vil have sådan et firma af vejen så andre ikke kommer i klemme. Så hjælp da til med at skrive til DR1 og TV2.

    #135520
    AnonymForfatter

    Tak.Ja ok, men det blev det jo ikke bedre af………….

    Har heller ikke svar fået på mailen…men det er jo også uinteressant…det var kun min nysgerrighed…gider ikke bruge mere tid på tid.

    Hermed lukket fra min side.

    Mange hilsner

    Quinci

    #135522
    AnonymForfatter

    Ja, Operation X skal jo have skidtet til at fylde en hel udsendelse, og der skal også helst være nogle ofre man kan interviewe, før der er kød nok på. Kontant er nok ikke meget anderledes, selvom programmet varer kortere end Spiegelhauers. 😉

    Apropos Kontant og politianmeldelse, så kunne dem der fulgte programmet i aftes selv konstatere, hvor meget polisen typisk gør ved den slags sager – nemlig ingenting. Så spørgsmålet er, hvor længe svindleren kan få lov at fortsætte sit nummer…

    #135660
    AnonymForfatter

    Eftersom der er svært at stoppe den slags, og at det måske ikke endgang er ulovligt. Så kan i anmelde dem her http://www.trustpilot.dk/review/www.smspengelaan.dk .
    Jeg ved ikke om trustpilot er den bedste af denne slags løsning, men det er den eneste jeg kender, og tror personligt det er vejen frem for at lave tillid på nettet…

    #135962
    AnonymForfatter

    Til Mit Master

    Glemte du ikke at nævne DOBBELT DEPONERING=???

    950 kr. INDEN ANSØGNINGEN BLIVER SENDT AFSTED?????

    Hvem sender 950 kr. afsted uden garanti for noget som helst??

    Svar ønskes.

    #135994
    AnonymForfatter

    Til Mit Master

    Hvorfor har i givet alle afslag på sms lån og hvorfor er i stoppet med det. Efter min mening så er der en del fusk forbundet med det.

    #136028
    AnonymForfatter

    Ud fra en hjemmeside? Jeg har det fra 7 forums rundt på nettet. Hvor folk skriver de har fået afslag uden grund. Og nogle får slet ikke sms besked tilbage om hvad der skal ske. Så jo der er rigeligt og tage af. Så pak det fis væk igen. I skulle f…me have så mange på jeres små hoveder, Og derfor alle sammen. LAD VÆRE MED AT SØGE HOS SMSPENGELAAN.DK Det er spild af tid og penge. Hvis i endelig skal tage et sms lån. Så brug mobillan.dk eller folkia.dk De er i det mindste troværdige. Og de er gået med til de nye regler som folketinget har lavet over for de såkaldte sms-lån. Så brug de to istedet for, så vi kan få smspengelaan.dk væk. For det er da åbentlyst at de prøver at tage røven på folk når de tager 150,- for en ansøgning, og til mastercard er det 150,- + 950,- og i det man kan søge selv om man står i RKI. Det eneste råd jeg kan give til jer der gør det. Lad være! Uanset hvor meget det frister. I får ingen penge alligevel fra smspengelaan.dk Så brug hellere dem på noget andet godt.! Jeg er selv i penge mangel lige nu. Men selv om jeg er det kunne jeg aldrig finde på at optage sådanne lån. Det er farligt og kan vælte ens økonomi helt omkuld! Jeg vender gerne hver en krone for at spare frem for at stifte mere gæld ved at tage sms-lån med ÅOP på over 245.690 % :S :S :S

    #136038
    AnonymForfatter

    Arbejder ikke for nogle af dem nej! Og nej tak. Vil aldrig kunne drømme om og låne penge i 30 dage for 150,- Du må sku da være dum hvis du tror jeg håber på jeres fup fidus.

    #136046
    MichaelForfatter

    Alene det faktum at “virksomheden" skriver her i forum er et tydeligt tegn på fup og fiduser. Der er ingen der finder bankdirektører og andre finansledere i nogle debatfora på nettet. En seriøs virksomhed behøver slet ikke forsvare sig i sådan et forum – så hold jer væk.

    #136506
    AnonymForfatter

    Jeg syntes det er mere useriøst af Mybanker at yde censur i debatten. Der kan man i det mindste på Amino.dk, her få alle mulighed for at få vinkler af en sag. Det er da useriøst af mybanker at gøre sig til smagsdomme. Jeg vil personligt aldrig få et udenlandsk kort med mindre det var gennem en ordenlig bank. En bank som er underlagt indskyder garantier som dem vi kender fra EU.

    #136510
    AnonymForfatter

    hej alle …

    er der nogen det har prøvet det der mitmaster…siden i ved så meget om det …??

    er egentlig lidt dårligt man ikke kan se mitmasters svar ..

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 68 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.