Service

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #89556
    AnonymForfatter

    Er det bare mig eller servicen blevet dårligere.
    Om det er finanskrisen, det mener jeg ikke, jeg har den opfattelse af bankers service ligger på linie med en autohandler, ikke for at skrive nedsættende om autoforhandlerer, men vi har nok alle mødt en splattenslager af en autohandler.
    Og jeg har desværre også både mødt, læs om plattenslagerer der kalder sig bankrådgiver, Det er da ikke mange år man skal tilbage der man kunne stole på sin bankrådgiver, nu skal man holde øre og øjne åbne, renter på 14 > 16 % hvis de kan slippe af sted med det, børne opsparing på bare 0,50 %, ja nogle kalder sig banker, men man går ud af døren med fornemmelsen at det var en bistandkontor man var på, Jeg bliver nødt til her at skrive reference til min dårlige oplevelser og den hedder DiBa-bank. Skal vi virkelig tilbage til den tid, hvor bedstemor gemte pengene under hovedpuden eller købe et pengeskab og få det muret ind i vægggen med fare for hejmme røveri. Jeg mener banker selv er skyld i alt den meget dårlig omtale, men måske det er frygt for at miste deres job at servicen er så ringe

    #135094
    AnonymForfatter

    Vidste du ikke at ordet “Service" er afskaffet ?

    #135100
    AnonymForfatter

    Nej, for jeg har boet på Grønland fra 2000 > 2006 og fik et chock da vi kom hjem. Googler du ordret bank, står en masse af ord med Service

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.