Slagte en bankrådgiver = han er 100% sælger med provision og bonus !

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #89550
    AnonymForfatter

    Efter at han læst mange artikler om emnet er her dokumentation for min påstand !

    http://www.dinepenge.dk/bank/artikel/bankernes-radgivere-saelgere

    I Tyskland hedder “de" slet og ret en Bankkaufmann = Bankkøbmand

    #135056
    AnonymForfatter

    Hej BoSol.

    Det kommer da vel ikke som en overraskelse? 😉

    Havde nær sagt, det har jeg vidst lige siden, jeg fik en bankkonto.
    Mon ikke de fleste er klar over at bankmanden kun er en side af sagen – at hans “rådgivning" ikke skal stå alene?

    Det håber jeg de fleste ved.

    #135080
    LMAForfatter

    Tror man skal passe meget på med og sætte alle rådgivere i samme bås. Det er jo heller ikke alle fra Brasilien der er dygtige til og spille fodbold!

    Men generelt er det vel rådgiverens (og bankens) ønske og yde godt købmandsskab. Du nævner jo selv begrebet bankkøbmand.

    Ved købmandsskab forståes, at kunden får en merværdi af rådgivningen og vælger at betale for denne merværdi i form af gebyrer, rente m.m. Banken opnår som følge af rådgivningen en tilfreds kunde (og en indtjening) og dermed en trofast kunde gennem forhåbentlig mange år.

    Selvfølgelig er der nogle brådne kar i branchen, det er der jo i alle brancher, men lad ikke de få ødelægge det for de mange – og vælg selv din samarbejdspartner med omhu.

    Du kan selvfølgelig også også helt fravælge rådgivningen – det kan du jo også gøre når du skal bygge en carport. Der er såmænd et udemærket udvalg i Silvan. 🙂

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.