Er det ikke under niveau
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Efter kort tid på mybanker har jeg læst mange gode indlæg samt god respond …..
men der er en sørgelig tendens til at folk bliver personelig og der må ligge nogen ærvelige ting til grund for dette, siden nogen mennesker føler sig nødsaget til det, i et forum hvor folk kan bruge de råd der er eller ligge et godt emne op.
Jeg ser det som et svagheds tegn at man kan være så hurtig på tastaturet men sådan er jeg bare ….
der findes ingen dumme spørgsmål kun dumme svar 🙂
Er tildels enig med dig, men synes nu generelt folk er gode til og hjælpe hinanden…
Men tonen er blevet meget ubehagelig, overfor folk som har brug for hjælp i vanskelige situationer..
Men man må håbe de udsatte kan se igennem fingre med de lidt onssvage udtalelser til tider.
scheff
Folk med gældsspørgsmål får et professionelt svar her: http://gæld.net/