Loyalitet over for din bank?

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #89511
    AnonymForfatter

    Til alle debatens brugere.
    Jeg er i øjeblikket igang med en undersøgelse af hvordan danskernes loyalitet ligger i deres respektive banker. Jeg skal bruge en forholdsvis stor besvarelse for at kunne bruge dette eksperiment til noget.

    Det vil derfor være en stor hjælp hvis i kunne afsætte 2 minutter til at hjælpe.

    – Spørgeskemaet er 100% anonymt
    – Spørgeskemaet er 1 side, og tager ca. 2minutter at udfylde.

    Linket er dette;

    http://avenquest.advsh.net/skema.htm?ID=idVJSzLVp7rg&skole=102

    (det er ikke en virus eller noget i den stil, blot et lidt underligt link)
    På forhånd tak

    fixius

    #134532
    AnonymForfatter

    hmm lidt pudsige bank alternativer når man kom ned af listen, men det er besvaret.. held og lykke med undersøgelsen.

    #134536
    AnonymForfatter

    Ja, det kan du sige.. men undersøgelsen har fokus på nordjylland, måske derfor du finder udvalget lidt underligt? eller hvad mener du?

    #134554
    AnonymForfatter

    Jeg mangler en del besvarelser endnu og håber derfor på at folk der bare lige kigger forbi tråden lige vil overveje, en ekstra gang, at besvare skemaet.

    mvh

    #134558
    AnonymForfatter

    Der er nok andre som er igang med specialet på finansøkonomstudiet. ^^

    #134706
    ZredForfatter

    Nogle af dine spørgsmål giver ikke så god mening at svare på, når man har 4 forskellige banker. Den ene (Nordea) har jeg været kunde hos siden 1997, den anden (Eik bank) siden 2003, den tredje (BRF Bank) siden 2008, og den fjerde (Danske Bank) siden 2009. Derfor er det vanskeligt at svare på “Hvor længe har du været kunde i din nuværnede bank?".

    Lidt om min bankloyalitet:

    Nordea har jeg kun beholdt fordi jeg har noget opsparing i Nordea Invest, som jeg ikke lige gider at flytte. Gratis Visa/Dankort med Check-In.

    Eik bank bruger jeg til lønkonto, da den er næsten gebyrfri (herunder overførsler til udlandet), har en acceptabel rente, samt vist nok har en relativt lav minimumkurtage i forhold til andre banker. Gratis Visa/Dankort.

    I BRF Bank har jeg låst nogle moneter fast i 1 år til 5,5 pct. i rente. Desuden – hver gang jeg har over 5000 på min Eik-lønkonto – overfører jeg dem til min ‘Højrentekonto’ i BRF (3,5 pct. i rente p.t.), da det er højere end Eik banks rente.

    Danske Bank er jeg lige blevet kunde hos, udelukkende så jeg kan få deres MasterCard uden årsgebyr – det tilbyder ingen af de andre. Jeg har umiddelbart ingen intentioner om at flytte lønkonto o.lign. over til dem, men det kan aldrig skade at komme ind i varmen, hvis de skulle ske at overhale Eik bank på flere konkurrenceparametre.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.