realkredit lån

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #89495
    AnonymForfatter

    er der nogen der kender noget til omega lån ? hvad er de foe nogen

    #134428
    AnonymForfatter

    De firmaer der reklamerer om lån med sikkerhed i fast ejendom og samtidig nævner at de også kan hjælpe dig hvis du står i RKI hører nogle gange til den mere useriøse del af lånebranchen.

    Dermed ikke sagt at lige præcist omega falder i den kategori.

    #134498
    thsvForfatter

    Elendig Overskrift

    Skriv dog:
    “Omega lån"

    Lad være med at optage andet end realkreditlån i de første 80% af ejerboligens vurdering.
    Det giver dig kun bekymringer ved en senere omprioritering eller salg.

    #134506
    AnonymForfatter

    ejendommen er vuderet til 2,5500000 og der skyldes ca 700000 så der er plads . jeg faldt over omega lån på nettet og blev nysgerrig efter hvordan de er især da jeg er kunde fra roskilde bank og det føles som om jeg lige så godt kunne stå i ribers hvilket jeg ikke gør !

    #134568
    pollemisForfatter

    Hvis jeg læser dine tal rigtigt er ejd. vurderet til ca. 2.500.000 og der skyldes 700.000 så er der rigeligt plads til alm. kreditforeningslån. Så er der ingen grund til at skulle ud på det “grå" marked.

    #134656
    AnonymForfatter

    det prøver jeg også jeg ville bare høre om alle mugliheder hvis der var nogen der kendte til omega lån . jeg er jo allerede sagt fra af nordea , arbejdernes landsbank og spar bank nord da de ikke ville have mig men sendte mig tilbage til roskilde bank !

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.