Til ADMIN!!!

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #89363
    AnonymForfatter

    Der er stadigvæk en email-adresse i tråden, som ham der er på røven har oprettet…

    Side 5!

    #132978
    AnonymForfatter

    Sorry, tastefejl…, side 4

    #133066
    AnonymForfatter

    “Der er stadigvæk en email-adresse i tråden, som ham der er på røven har oprettet… "

    Hans nye navn er Mr. PLAT. Det var da godt at Webmaster fandt ud af det. Håber at Doho kan se, at han er blever redet på målstregen hvis hans tilbud da var reel, hvilket jeg tvivler på. Jeg mener også at Webmaster når der er tråde som omhandlende godt kunne gå ind og tjekke IP adresser og give os andre besked om udfaldet så vi kan være lidt mere på vagt.

    #133068
    AnonymForfatter

    Hmmm, nu ved man jo ikke WHO? is WHO?, og hvem der evt. havde aftalt hvad med hvem, men da jeg så, HVAD… “Villy H." havde skrevet i tråden, kunne jeg simpelthen ikke lade være med at RÅBE HØJT!!!

    Jeg RÅBTE HØJT, og blev ved med DET, i håbet om, at ADMIN…, greb ind!

    Hmmm, og det gjorde ADMIN så…, selv om det tog lidt tid…, (sorry admin)…

    Men bortset fra DET, så er det jo ikke til at vide, om doho, eller andre LØJ, eller har LØJET i andre tråde…., men hvem ved hvad? Det er heller ikke til at vide, hvem???, der var hvem??? Eller hvem??? der er hvem???…, i øjeblikket! MVH… merzonz

    #133076
    AnonymForfatter

    Man kan finde ud, af en hel del, ved at se klokkeslæt, på indlæg… MVH merzonz

    #133080
    AnonymForfatter

    Villy og ham der er på røven er en og samme person det var den udlægning som Webmaster kom med i tråden.

    #133094
    AnonymForfatter

    Hej, Jeg smutter lige over i en BoSol-tråd igen…

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.