Forhandle pris på Mastercard Guld/Platin i Sparekasse

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • druidForfatter
    Indlæg
  • #89359
    druidForfatter

    Hej,

    Er der nogen som har erfaring med at forhandle kort-/årsgebyr på Mastercard Gold eller Platin?

    Jeg tænker at sparekasserne formentligt selv prissætter kortene og derfor, hvis de ville, godt kunne give nedslag i prisen eller såmænd lave det gratis.

    Anyway, søger nogle der har prøvet og fået afslag eller accept.

    På forhånd tak

    #133142
    druidForfatter

    Ingen med erfaring på dette område?

    #133144
    AnonymForfatter

    Pengeinstitutterne betaler udbyder for kortene så prissætningen er ikke 100% fri

    #133188
    testForfatter

    jeg har i dag et master card guld i som jeg bruger til mine rejser i forbindelse med arbejde. Det er så en aftale min arbejdsgiver har forhandlet hjem med banken men det er i et privat kort.
    jeg har også et visa kort. beklager at jeg ikke kan bridrage med råd til at forhandle det ned i pris men du skal være opmærksom på at master card er DYRE at bruge ind visa. De tager slet og ret en højre kurs på valutane.

    Så mine rent privat udgifter betaler jeg altid med visa. Når jeg f.eks. hæver penge i en automat betaler jeg 30 kroner med visa og 50 kroner med master

    den eneste fordel med master card guld er den højre træknignsret

    #133218
    thsvForfatter

    Det forstår jeg ikke!
    Sønnens Mastercard (fra Danske Bank) kostede “kun" 30 kroner i gebyr ved en kontanthævning i Tyskland.

    #133296
    testForfatter

    Kontanthævningsgebyr 76,24

    det var faktsik mere ind jeg husker. nu kan jeg ikke lige finde det hos danske bank men jeg tror det er min 50 kr og ellers 2% af det du hæver. Hvilket passer meget godt da jeg hævede 1000 euro.

    så check lige din søns aftale. Jeg tvivler på at den er bedre ind danmarks 4 største virksomhed men jeg kan da blive overrasket.

    #133298
    testForfatter

    rettelse det var 500 euro.

    men som sagt gebyr på visa kort ved kontant hævning er min 30 kr og 1% master min 50 kr og 2%.

    da det er noget PBS og den udelanske bank tager tvivler jeg meget på at der er ret meget at forhandle med.

    I øvrigt er kurse på visa bedre ind på master card.

    Så brug kun mastercard hvis kredit tiden betyder noget for dig. Jeg bruger det som sagt kun til de udgifter som firmaet senere betaler da firmaet jeg er ansat i har lavet en aftale om et privat mastercard for alle. I øvrgit en lidt skod ordnign da jeg så har mine rejse omkostninger på ca. 8000 kr. i snit pr. månede til at cykle ind og ud af min privat konto. Det giver mig en likividets fordel men jeg syne det er noget skod i forhold til at ha et rigtigt firma kort

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.