Udeluk profiler på Mybanker.dk?

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #89301
    AnonymForfatter

    Hej Mybanker og brugere heraf

    Jeg ved ikke om jeg står alene med min holdning, men jeg er godt træt af indlæg fra bl.a. Renecohrt.

    Mybanker.dk er, og bør være, et debatforum, og jeg mener ikke, at indlæggene fra førnævnte lægger op til debat. De eneste der svarer på disse indlæg, er “forfatteren" selv.

    Lykkedrengen

    #132384
    AnonymForfatter

    ENIG!!!!

    DER SKER BARE IKKE EN SKID!

    #132392
    NultopskatForfatter

    Det er jo svært at udelukke da han bare laver en ny profil…

    Men ingen tvivnger os til at læse hans sludder…

    #132396
    AnonymForfatter

    Enig – men problemet er at “nye" kommer ind for at søge svar

    #132400
    LMAForfatter

    Nu skal men ikke altid være enig i et debatforum, men om dette emne er enigheden trods alt komplet.

    Renecohrt og flere ligesindende “tåber" ødelægger debattens overordnede formål. At vejlede, finde inspiration og måske blive oplyst.

    Jeg er selv en “stolt" erfaren bankansat med et spændende job, og har som flere andre branchefolk en vis skeptisk indstilling i forhold til hjemmesiden her. Og indlæg af ovennævnte “tåber" er vand på min og vores mølle…

    Min opfattelse er dog, at der bliver berørt mange gode emner, og generelt er niveauet godt. Men tilstedeværelsen af “tåberne" – eller tågehornene om man vil, er ikke gavnligt.

    Men hvorfor ikke udstyre hjemmesiden med en “anmeld indlæg knap". Hver gang der er foretaget tre anmeldelser, og hjemmesidens administrator finder anmeldSen berretiget, kan profilen slettes. På et tidspunkt bliver tåberne vel trætte af og oprette profiler.

    En anmeldelse gives hvis indlægget er stødende, ikke lægger op til debat, indlægget kan karakteriseres som politisk, religiøst eller i det hele taget er indholdsløst?

    #132458
    AnonymForfatter

    LMA kunne kun være en underordnet bankmand med den smalsporethed og intolerance, som han lægger for dagen.

    #132460
    LMAForfatter

    Det må vist være nok til den første anmeldelse/advarsel. Så er der to tilbage 🙂

    (Endelig vil jeg helt privat oplyse, at jeg har svært ved og genkende din beskrivelse.)

    #132462
    AnonymForfatter

    Typisk smalsporethed at gå ud fra at LMA er en “han"

    Rene – du er af andre forums blevet upopulær – hvor mange skal du være det på førend du tænker at dit crap kun er til for din egen lille sekst skyld…

    Jeg vil lige vide om du er ham jeg mødte nede på torvet engang – han mente at svaret på alle økonomiske problemer var en jernbane tværs gennem Europa?
    Eller er du ham der mener at de afdragsfrie lån er skyld i den økonomiske/kredit krise?

    #132464
    Nikolaj HendriksenForfatter

    Kære brugere,
    Tak for jeres henvendelser omkring “misbrug" af vores debatforum. Vi er meget glade for det høje niveau der generelt ligger til grund for debatten her på hjemmesiden, og forstår derfor til fulde jeres skuffelse når visse brugere ikke følger vores debatregler og ikke holder en sober tone.

    Vi har derfor netop taget kontakt til den pågældende bruger og bedt vedkommende pænt om at bruge andre debatforums hvor brugerens indlæg kan være mere relevante.

    Generelt må vi dog opfordre til at I vælger helt at overse irrelevante eller angribende indlæg da folk der skriver disse typisk har mere tid end jer selv.

    Hav et godt nytår.

    Med venlig hilsen

    Nikolaj Hendriksen
    Partner, Mybanker.dk

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.