skifte bankrådgiver

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #89297
    AnonymForfatter

    Hej

    Hvem skal man henvendelse sig til hvis man vil skifte bankrådgiver i nordea

    #132322
    AnonymForfatter

    Du ringer da bare til din rådgiver, og fortæller at du ønsker nu rådgiver – så bliver kundeansvaret flyttet til ny rådgiver. Så simpelt er det.

    Du skal nok være opmærksom på at hvis du ønsker ny rådgiver grundet afslag på lån eller lign, så skal du ikke forvente at en ny rådgiver, kigger anderledes på din økonomi.

    #132326
    AnonymForfatter

    Nej det ved jeg udmærket godt, og det har heller ikke noget med lån at gør, jeg har det gæld som jeg har nu, og det skal bare væk, selvom det ligger lidt spredt.
    Nej det er mere fordi at mig og min kæreste er begyndt og blive træt af vores bånkrådgiver, vi mener ikke at vi bliver rådgivet ordentlig omkring vores økonomi, bl.a har han lavet lidt rod i vores økonomi uden at spørger os til råds eller kontaktet os, og det er vi begyndt og blive træt af.

    #132328
    AnonymForfatter

    Jeg ville hellere tage kontakt med nuværende person (rådgiver) og foreligge ham/hende hvad I er utilfreds med. For går I til anden person i banken, vil denne straks hente “sagsmappen" hos nuværende og spørge til…..

    Svjv kan ingen person, handle på jeres vegne uden jeres underskrifter, derfor spørg altid ind til, hvad I skriver under på, hvis noget ikke er forstået, så få det forklaret.

    #135560
    AnonymForfatter

    Jeg har forsøgt at skifte min bank-rådgiver i Nordea men fik afslag. Syntes dog at det var mærkeligt, da jeg er flyttet til en anden by og vil derfor være mere praktisk og nemmere for mig at skifte filial og rådgiver til den by jeg bor i nu. .. Men.. næ nej fik afslag .. må bankrådgiveren afvise deres kunder at skifte filial og rådgiver? ..

    #135562
    AnonymForfatter

    Det er lidt sjovt det der, for det er det samme med min samlevende, der også er
    kunde i nordea. Hendes rådgiver/filial ligger i midtjylland, og vi har nu boet
    i snd, jylland i over 5 år, og der er over 100 km til den filial. Alligevel må hun ikke få flyttet filial. (hun skylder dem ingen penge). Hvad kan de lige har af fordel ved det ?

    #135564
    AnonymForfatter

    Bankrådgiver (købmand) – Når jeg læser indlæggene her i MyBanker, så får jeg det indtryk at mange SER OP til deres Bankrådgiver, som en GUDsperson og som de BUKKER og SKRABER for, ja en BANKPAVE der kikker ned til hans undersotter kan man vel nærmest kalde det. Det er hård busines, når der skal forhandles lån og renter og kun den dygtige vinder – Husk det !

    #169596
    AnonymForfatter

    En bankrådgiver er – som det ligger i ordet – rådgiver for banken 😀 Ikke for kunderne

    #169666
    AnonymForfatter

    Nu har jeg ikke selv haft Nordea så aner ikke om der er betydelig forskel. Men da jeg skiftede bankrådgiver i danskebank, gjorde jeg det omvendt. Jeg snakkede med en rådgiver i den nye by jeg var flyttet til. Vi blev enige om hvordan og hvad jeg gerne ville have i en bankrådgiver og så sørgede han for at flytte alle mine sager over til ham. Så jeg havde slet ikke noget med min daværende bankrådgiver at gøre da jeg flyttede filial.
    Men vil lige sige til det med at de nægter dig at skifte filial (mit temperament er nok det nogen ville kalde hæftigt) Hvis min bankrådgiver ikke har leveret den vare jeg jo faktisk betaler for og jeg ikke har kunnet få en anden, har jeg skiftet bank.
    Din bank er på godt og ondt en virksomhed der skal yde en service til gengæld for at vælger at sætte dine penge til deres rådhed (sådan ca.) alle andre virksomheder der ikke yder dig en ordentlig service ville du stoppe med at bruge. Så gør det da med banken. De føler ingen loyalitet over for dig. Alt for mange mennesker har den samme bank hele livet. Shop dog rundt, en ny bank har en helt anden interesse i at behandle dig ordentlig.

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.