hjælp PostDanmark har fået kreditkort ansøgning væk med personlige oplysninger

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #89262
    AnonymForfatter

    Hej for nogen uger siden der indsendte jeg en ansøgning til SEB kort om et Eurocard. Det var i en af SEB korts konvolutter hvori der lå kopi af: kørekort, sygesikringsbevis, årsopgørelser samt lønsedler for de sidste 12 måneder.
    Jeg har til min store gru fundet ud af postDanmark har fået brevet væk selvom der var tale om en konvolut fortrykt fra SEBs side.

    Dvs brevet har aldrig nået SEB. Kan man virkelig ik stole på Post Danmark mere?

    #131792
    AnonymForfatter

    lige en tilføjelse jeg skal vel ikke få lavet nyt sygesikringsbevis og kørekort på grund af dette?
    Det er måske det sikreste??

    #131794
    AnonymForfatter

    Nej, man kan ikke stole på nogen mere nu om dage – der er alt for mange svindlere til.

    Derfor bør du ansøge kommunen om at få ny identitet, dvs. nyt CPR-NR. samt få dig en ny bopæl – derefter nyt kørekort og sygesikringskort og rejsepas og kreditkort. Sidstnævnte var du jo ved at ansøge om. Hvad er egentlig et EuroCard?

    I øvrigt har alle vel oplevet at et brev af en eller anden grund er blevet væk entet i PostDanmark eller hos modtageren. Postbude bliver ikke alt for godt betalt og mange breve havner desværre i forkerte postkasser, hvor mange så glemmer at få dem afleveret til postvæsenet igen.

    Men husk endelig at få ny identitet, så er du på den sikre side!!

    #131808
    AnonymForfatter

    Når du en dag lærer at bruge Google, så vil du kunne finde denne her hjemmeside ved egen hjælp. http://www.eurocard.dk/pow/wcp/eurocard_dk.asp

    #131838
    AnonymForfatter

    Jeg gad ikke rigtig søge før jeg spurgte, alle andre spørger da også om dumme ting herinde, så hvorfor må jeg ikke?

    Normalt ville jeg da aldrig spørge om det herinde, men selvfølgelig selv søge på google eller for den sags skyld lige ringe til kortudsteder for at høre.

    Har fundet frem til at det er det samme som et almindeligt MasterCard, det står der i hvert fald på de kort der er afbildet på internettet. Det kaldes også: Euro/MasterCaard!

    Også god jul og godt nytår til Jer allesammener herinde herinde på Mybanker. Og spar ikke på julegaverne i år for ellers kommer der ikke gang i hjulene igen før om 2-3 år. Alle økonomer forventer jo økonomisk recession eller måske ligefrem depression.

    #131972
    AnonymForfatter

    Hej Frank!

    Er din ansøgning om kort i SEB nu endelig nået frem til SEB?

    Du skal desværre nok påregne et afslag, da jeg af dine tidligere tilsvarende spørgsmål om samme emne kan se at du har fået afslag på at få kort i både FDB og i Express Bank.

    Jeg håber ikke du er død, men måske du også har fået ny identitet herinde. Ellers ville det da være rimeligt at følge op på sit spørgsmål.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.