SMS Lån

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 76 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #89256
    AnonymForfatter

    Hej alle herinde. Jeg har prøvet nogle alternative lån. Bla har jeg prøvet sms lån igennem http://www.smspengelaan.dk og det virkede. Jeg har fået lov til at låne 4000 kroner selv om jeg stod i RKI. Det er helt vildt fedt, for nu kan jeg endelig købe nogle flere julegaver til min familie.

    #131716
    thsvForfatter

    Ja, bare husk hvor fedt det var at bruge pengene, den dag de skal betales tilbage.
    Tror egentlig din familie er ligeglade med gavens størrelse, det er tanken, der tæller.

    #131718
    MichaelForfatter

    Og husk at du skal betale 5300 kr. tilbage om 30 dage – God jul

    #131724
    AnonymForfatter

    Jamen det er bare for at klare hårde tider. Jeg håber at man kan lave en aftale med dem, de virker sku flinke nok.

    #131726
    MichaelForfatter

    Ja, og situationen er selvfølgelig meget bedre i januar når du nu skal tilbagebetale de 5300 kr. (plus alt det andet du heller ikke kan betale)

    #131728
    AnonymForfatter

    VIl stærkt fraråde folk at tage sms-lån. Groteske vilkår.

    Låneoversigt
    Se her hvad det koster dig at låne:

    Lån Løbetid Gebyr Åop Rente
    1.000 30 dage 400 DKK 5570 % 0%
    2.000 30 dage 700 DKK 3565 % 0%
    3.000 30 dage 1.000 DKK 3057 % 0%
    4.000 30 dage 1.300 DKK 2529 % 0%
    5.000 30 dage 1.600 DKK 2699 % 0%
    6.000 30 dage 1.900 DKK 2615 % 0%
    7.000 60 dage 2.200 DKK 2071 % 0%
    8.000 60 dage 2.500 DKK 811 % 0%
    9.000 60 dage 2.800 DKK 804 % 0%
    10.000 60 dage 3.000 DKK 742 % 0%

    Hvis vedkommende der har lånt de 4000 kr. er en medarbejder på sms-lån der blot forsøger at friste svage sjæle er det endnu mere horribelt.

    ÅOP mellem 742 % til 5570. Hvad sker der???????

    #131730
    AnonymForfatter

    Er det lovligt. Der må da gælde nogle regler.? Eksempelvis max 50 % i ÅOP

    #131734
    KrisserForfatter

    Som udgangspunkt må en forretning tage den pris de vil. Der er forbud mod åger, men reglerne er for vage til at kunne bruges. En bilforhandler må jo også godt sætte en Lada fra halvfjerdserne til salg til 200 000 kroner. Der er bare mange som ikke finder SMS-låns priser lige så groteske, fordi de ikke kan gennemskue dem.

    #131736
    AnonymForfatter

    Lige nu er det vigtigst at jeg kan klare mig igennem denne hårde måned og gøre min familie glad. Jeg er ret sikker på jeg kan betale tilbage.

    Og siden ingen af de forpulede banker vil låne mig penge er jeg som sådan nødsaget til at vælge denne metode. Og hvad så hvis de vil have flere penge end banker, JEG FIK ET LÅN!!! Og jeg er i RKI! Så fuck bankerne og tak til de her steder, i det mindste bliver jeg ikke blank afvist som en eller anden taber.

    #131748
    AnonymForfatter

    Jeg har altså også lånt samme sted (hos sms penge lån). Betyder meget når julen står for døren. Så er jeg faktisk ligeglad med at der skal betales lidt mere tilbage. Jeg har ikke en chance i banken, så for mig er det helt genialt.

    #131774
    AnonymForfatter

    Selvfølgelig er de flinke – de skal have solgt en vare, og endda én, der er vanvittigt dyr!

    Jeg tvivler på, at flinkheden holder, hvis du kommer om 30 dage og beder om en afdragsordning fordi du ikke kan betale!

    Jeg tror jeg ville spare julegaverne i stedet. Når bankerne afviser et lån er det jo nok fordi de ikke regner med at du kan betale. Uanset om de så har ret ender du helt sikkert som taber (i bogstaveligste forstand) med en ÅOP over 2000%!

    #131776
    MichaelForfatter

    Lad bare fjolset bløde med ÅOP’er i tusind-procent klassen. Han er alligevel ikke istand til at forstå livets mest basale økonomiske sammenhænge.

    #131778
    AnonymForfatter

    Jeg ved ikke, om det er mig der regner forkert, men jeg får ÅOP til 2928% (1,325^12) og ikke 2529% som de opgiver. De 1,325 er forholdet mellem lånebeløb og tilbagebetalingsbeløb efter en måned. Det gør selvfølgelig ikke den store forskel, når det alligevel er oppe i den størrelsesorden.

    Desuden er der også et “lille" gebyr på ansøgningen, som sikkert ikke er med i ÅOP, så den reelle omkostning ved at låne 4000 kr i en måned er 1400 kr eller 35%!

    Det er jo grotesk!

    #131806
    AnonymForfatter

    smspengelaan.dk Er det overhovedet aktivt?? Sendte en sms mandag og har ikke hørt noget fra dem siden. Grunden til alternativt billigt lån er inden folk flipper ud at jeg har penge tilgode fra min arbejdsgiver som først kommer med til januar istedet for inden jul hvor der er brug for dem, ja vist koster det 1000 kr i gebyr, men det betaler jeg gerne for en god jul

    #131812
    AnonymForfatter

    Michael, nu er jeg fandeme snart træt af at høre på dig og dit pis! Du er den mest arrogante stodder, jeg nogensinde har haft den misfornøjelse at støde på, hvadenten det er i levende live eller på nettet. Du er arrogant, nedladende og jævnt ubehagelig i din tone, selvom dine kommentarer generelt er banale og ligegyldige, og nu kan det fandeme være nok! Selvom det er skyhøje renter og generelt en dårlig idé, er der fandeme ikke nogen der har truet dig til at skrive som ovenfor. Hvis du synes som du skriver, så tænk det – og hold så i øvrigt din kæft lukket. Næste gang jeg ser det, indberetter jeg dig fandeme til moderatorerne. Nu er det nok!

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 76 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.