Bank-ansat stjal 300.000 fra kunder
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Men en medarbejder i en Nordea-filial i Aulum trak 300.000 kroner ud af kontoerne og stak dem i stedet i sin egen lomme.
De “kære søde" bankrådgivere, som alle stoler på er vist ikke så søde mere, læs
http://jp.dk/indland/krimi/article1542678.ece
De er stadig mennesker som du og jeg og resten af befolkningen…
Vil man snyde kan man snyde – heldigvis bliver det i LANGT de fleste tilfælde stoppet da bankernes systemer kan “lugte lunten"
Jeg kan godt lide din politik med at alle bankrådgivere skal hænges ud… 😉 Eller… 🙁
Jeg sætter pris på ikke at komme i samme kategori, som diverse lovbrydere en anden gang.
/Michael
(der er grisk bankmand, men ikke tyveknægt)
Det er ingenting. Se hvordan de internationale bankøre stjæler fra verdensbefolkningen hver evig eneste dag:
Søg på google:
“money as debt"
“Freedom to fascism"
“Money masters"