Nedlagt tankanlæg – hvem financerer?

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #86966
    AnonymForfatter

    Jeg har sammen med min mand købt en nedlagt købmandsforretning, hvor der tidligere har været tankanlæg. Dette er blevet sløjfet for nogle år siden og der er foretaget fuldstændig oprensning af arealet. Hvilket der ligger grundig dokumentation for.

    Men ingen af de traditionelle kreditforeninger vil røre ved sagen, så vi har ikke mulighed for at få omlagt vore dyre lån – fra det grå lånemarked – til de billige lån, andre kan få. Samtidig ville vi gerne optage yderligere lån til renovering af varmeanlægget.

    Findes der kreditforeninger eller andre, der netop financierer dette område? Eller findes der en form for statsgaranti?

    Jeg håber nogen kan svare, også selv om I er i samme ubehagelige situation og ikke har fundet en løsning.

    Venlig hilsen

    Den desperate

    #105054
    AnonymForfatter

    Hvis der foreligger dokumentation for at alt er lavet efter reglerne så burde det ikke komme i betragtning ved en kreditvurdering.
    Det er ligesom at have et utæt tag på tilstandsrapporten og man så skifter taget så er utætheden jo væk og det kan streges fra tilstandsrapporten.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.