Opfordring

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #89178
    AnonymForfatter

    Hej alle

    Jeg vil hermed komme med en opfordring – et opråb til det danske folk (på mybanker)

    Nu har jeg efterhånden læst en del indlæg fra:

    Neptun (med forskellige endelser)
    Diiin Moral
    Rene Cohrt
    og hvad deres kammersjukker nede fra bænken ellers hedder

    Skal vi ikke bare lade dem sejle og derfor (måske) på et tidspunkt have dræbt deres lyst til at “debattere"?

    #131100
    AnonymForfatter

    Kære Gode råd

    Jo det synes jeg er en god idé. Da det kun er dig og dit slæng der bevist prøver at manipulere læserne og ikke laver andet end at diskreditere mig uden at bakke op med fakta.

    Jeg ser frem til at slippe for jeres indholdsløse indlæg i mine tråde lige som det du skriver nu.

    Venlig hilsen

    Neptun

    #131124
    AnonymForfatter

    Jeg vil gerne støtte Gode råds forslag. Selv om man som læser hurtigt lærer at skippe indlæg fra personer, som konsekvent kører i den samme rille, så ville debatten være sjovere, hvis de samme synspunkter kun blev fremført max 2 gange, uanset tråd. Jeg forstår, det kan være svært at begrænse sig, hvis man har meget på hjerte og føler man har en missionspligt. Men det kunne være rart at have muligheden for at sige nej tak, ligesom man kan gøre til mormoner og Jehovas Vidner, når de banker på døren.

    #131126
    AnonymForfatter

    Tove du skal være helt fri for at læse mine indlæg. Du skal bare undgå de tråde hvor der står neptun på.

    Du kan stikke hovedet i busken i 1-2 år endnu og så vil du stå som dem i Island fordi nogen bevist krakker økonomien.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.