Kan det have sin rigtighed at den danske stat du og jeg skal betale…

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #89169
    AnonymForfatter

    Kan det have sin rigtighed at den danske stat du og jeg skal betale…

    En liderlig mand, lader sig lokke på en dating site og skal oplyse sit credit card nr. til et udenlandsk i Africa-besiddende rejsebureau, der vil sørge for at damen får flybillet og Schengen visa til at besøge manden !

    Manden en bekendt sendte mig et billede af damen, jeg undrede mig straks over filnavnet: (noget i den retning)
    PGj7xv800187-02.jpg normalt har digital kamera filnavn IMG_xxxx.jpg, det sagde jeg til ham og min bekendte der havde ringet til Africa-land og bekræftede sin adresse til Schengen visa, undrede sig over at stemmen på rejsebureaudirektøren lød som en stor skoledreng. Han har også ringet til damen og igen stemmen lød ikke som en liderlig dame.

    Efter kontrol via Google findes rejsebureauet ikke og de tlf.nr. han ringede til var taletidskort, har et stort rejsebureau mobil-taletidskort ? Damen havde løjet at XXX-Great Hospital hvor hun var chef sygeplejerske, fandtes heller ikke i virkeligheden.

    Jeg sagde til min bekendt at billedet af damen er hugget på nettet og at det var en stor skoledreng der havde fået hans credit card nr. og hævet et stort beløb. Nu kan min bekendt gøre indsigelse og PBS må tilbagebetale, men i sidste ende er det du og jeg der hæfter.

    Synes I det kan være rigtigt ?

    #130926
    thsvForfatter

    Nej, det er ikke rimeligt!

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.