Se her: Er du ung og har du gæld?

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #89155
    AnonymForfatter

    Kære forum-læser,

    Overalt i Danmark og Europa bliver der ydet forbrugslån og andre lån til helt unge (18-23 årige) – ofte uden ordentlig vejledning. De betyder, at unge mennesker havner i dyb gæld, og det kan have konsekvenser i mange år.

    Som journaliststuderende leder min kollega og jeg efter unge mennesker, der er kommet i klemme med betydelig gæld, som er stiftet i de første år som myndig (18-19 år.) Ved at skabe opmærksomhed om sagen håber vi at forhindre, at andre unge havner i en lignende situation. Din historie kan derfor være med til at gøre en forskel for andre.

    Send en mail med en beskrivelse af dig selv, din situation og forløbet til:
    martinkn@mail.djh.dk

    Alle henvendelser vil naturligvis blive behandlet med 100% fortrolighed.
    Vi glæder os til at høre fra dig.

    Mvh Martin Nielsen

    #130858
    AnonymForfatter

    Hej alle,

    Tak for de henvendelser, vi har fået indtil nu.

    For at komme helt tæt på, hvad der i fremtiden kan forhindre unge i at komme i økonomisk uføre som følge af lån, vil vi også gerne høre fra dig, hvis du har optaget lån som ung.

    Dermed kan du være med til at gøre en forskel for den kommende generation af unge. Send en mail til:

    martinkn@mail.djh.dk

    Jeg glæder mig til at høre fra dig. Alle henvendelser behandles med 100% fortrolighed.

    Mvh Martin

    #130940
    AnonymForfatter

    Kære forum-brugere,

    Vi vil fortsat meget gerne høre fra dig, hvis du er mellem 18-25 år og har prøvet de hårde konsekvenser af de lokkende forbrugslån.

    Din medvirken kan gøre en forskel. Alle henvendelser er 100% fortrolige. Skriv til:

    martinkn@mail.djh.dk

    Mvh Martin Nielsen

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.