større fradrag
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Jeg har været ind på min skattemappe og fået rette på diverse ting til mit nye foreskudsopgørelse men hvad mere bliver det på
Det er sådanne at mit fradrag var før 9200kr.-/pr/mdr og trækprocent på 41
Efter jeg har fået lavet det om er det så 11200kr.-pr/mdr og trækprocenten er 40%
Spørgsmåler er så hvor meget mere vil jeg havde udbetalt om mdr !!!!!!
Jeg takker
Det forhøjede mdl. fradrag giver dig 800 kr ekstra om måneden.
Hvis din løn er på 34.000, giver den lavere trækpct. dig 200 kr mere.
Så alt i alt bør du få ca. 1.000 kr mere udbetalt om måneden, som følge af ændringerne.