For høj gæld eller hvad ?

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #86960
    AnonymForfatter

    Er det bare mig eller er vi virkelig på herrens mark når det gælder vores forbrugslån på 175.000 i nordea.
    Der er bare ingen banker med en langt billigere rente end nordea der “tør" kaste sig ud i investeringen af mig og min kæreste.
    “Lån op til 50.000" eller “100.000 max" bliver man mødt med, men hvad så med os ?
    Så føler man sig diskriminerende, for det er jo “kun" penge vi snakker om, ik ?

    Er vi derved håbløst forgældet og hvad vil være vores næste mulighed herfra ?

    Har du bud eller råd, så er vi vildt desperate efter at høre fra dig, inden vores lån og økonomi trækker en for tyk strømpe over hovedet på os…

    #105024
    AnonymForfatter

    Hvis vi bare taler om alm. løbende overforbrug, så forstår jeg da godt at bankerne ikke står i kø for at låne penge til jer. GE Money-bank er dog på nettet med omkring 12% ÅOP: “Hos os kan du låne op til 200.000 kr. til en attraktiv rente fra 7,99 % uden at du skal stille sikkerhed i form af bolig, bil eller sommerhus. Vi spørger hverken om, hvorfor du vil låne, eller til hvad.."

    Ikke fordi jeg rigtig synes at 12% er ‘attraktivt’

    Men det ville nok have været billigere at undgå at skulle låne. Nu kender jeg ikke jeres økonomi, men mon ikke det kan nås endnu – at det ikke er *helt* håbløst. Men det kræver nok en anden atityde end den jeg synes at læse ud af teksten. Livrem & kartofler.

    Er jeres forhold specielle (og det er de flestes), så er der sikkert alligevel bedre muligheder.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.