Straumur

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #89135
    AnonymForfatter

    Det er meget svært at få en rigtig bekræftigelse på aftaleindlån fremsendt.
    Faktisk er det ikke lykkedes endnu, – men der er også kun gået 3 uger. Er der andre der oplever det samme. Er der nogen der præcis ved, hvad der skal til af underskrift før statens garanti gælder.

    #130622
    AnonymForfatter

    Jeg har lavet aftale indlån med Straumur adskillige gange i løbet af de sidste 6 måneder uden problemer.

    Den skriftlige bekræftigelse kommer typisk med posten 1-2 uger efter aftalen er indgået og pengene overført – dog af og til lidt længere. Faktisk tog det 5-6 uger sidste gang, men du kan altid ringe til dem og evt. rykke. Jeg har altid fået fin service per telefon.

    Straumur’s danske afdeling er medlem af den udvidede dansk garanti (Det Private Beredskab) se evt. listen og samtlige medlemmer hos Finansrådet: http://www.finansraadet.dk/danish/menu/omkundeforhold/detprivateberedskab/Medlemmer/

    #130644
    AnonymForfatter

    Har også haft og har en del kommunikationsbesvær vedr. aftaleindlån.

    De virker noget amatøragtige og er seje til at besvare spørgsmål.

    #130680
    AnonymForfatter

    Der skal ikke en underskrift eller anden bekræftelse til, før statsgarantien dækker. At du får anvist en konto og overfører pengene burde være nok.

    Jeg har også Straumur og modtog – ligesom en anden skriver ovenfor – en skrl. bekræftelse med post nogen tid efter.

    #130688
    ahkForfatter

    +1. Jeg tror der gik godt en uge, da jeg oprettede en konto hos dem for 3 mdr. siden. Mine penge har just valgt at fortsætte hos dem, da de giver mest i rente i forhold til min MB.biz forespørgsel. Jeg har nu et godt indtryk af dem.
    Mvh
    AHK

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.