Hvorfor kan jeg ikke låne?

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #89130
    AnonymForfatter

    Halløjsa
    Hvordan kan det være jeg ikke kan låne ved diverse kreditselskaber?
    Først om mig:
    19 år
    Ikke rki registreret
    tjener 23000/md før skat
    kan ca. 12000 udbetalt
    har ikke anden betydelig gæld

    Har først forsøgt at låne 30000 alle de steder jeg har kunne finde, men de ville ikke!
    Så prøvede jeg med 15000 og tænkte at jeg i så fald kunne låne 2 steder, men heller ikke her er detmuligt.

    Hvordan kan det være?

    #130542
    AnonymForfatter

    du burde være glad… og spørge dig selv hvorfor i alverden du dog ville pisse dine surttjente penge væk ved at låne penge til høje renter…

    de vil ikke låne dig penge fordi du er ung.. tjener for lidt.. og rent statistisk ligger din betalingsvilje på et meget lille sted.. det er et rent automatisk scoringssystem der udregner en score på baggrund af dine oplysninger..

    brug de penge du har i stedet.. og spar op til dyrere ting..

    mvh en der lyder som din bedstefar uden at være gammel nok til at være det..

    #130548
    thsvForfatter

    Prøv at høre om din bank ikke vil tilknytte en kassekredit til din lønkonto!
    Den er normalt uden stiftelsesomkostninger og bør have en rente på 9-10% som f.eks. Danske Bank Ung 24/7!
    Alternativt bliv kunde i en net-bank, f.eks. Eik bank, de tilbyder minimum 10.000 i kassekredit, hvis de vil godkende dig som kunde (formsag, hvis du har 0 gæld), og din løn går ind hver måned.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.