Pleje af værdipapirer

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • KFJForfatter
    Indlæg
  • #89096
    KFJForfatter

    Hej derude…..

    Er der nogen som vil gi deres erfaringer videre med, hvilke banker i har bedste erfaringer med til at pleje ovenstående, vore bank vil ikke, da de fortæller at da papirerne er købt i anden bank, så……..men da vi jo netop er skiftet fra anden bank, og havde fået den forståelse at vor ny/nuv. bank, ville pleje, ja så er vi på den, da vi er amatører på det område, men kan da se det vil være vanvittigt at sælge pt med nuv. kurser

    God dag derude…

    #130110
    AnonymForfatter

    Forbrugerbladet “Tænk" havde i juni (eller juli) en artikel hvor de testede de enkelte bankers rådgivning i forbindelse med investering.

    Prøv eventuelt at kigge dette igennem – mon ikke det stadig ligger på nettet et sted.

    Jeg er ansat hos en af de banker som testet, så vil ikke sige andet end at den eksisterer og at den nok er det du kommer tættest på en uvildig undersøgelse af bankerne.

    Vh. Michael

    #130124
    KFJForfatter

    Tak, vi vil prøve Tænk, men måske ok du nævner navn på “din" bank?

    God aften……

    #130130
    AnonymForfatter

    Hej igen

    Grunden til at jeg ikke nævner hvor jeg arbejder er at jeg ikke repræsenterer min arbejdsgiver herinde. Jeg har egentligt ikke lyst til at mine udtalelser herinde skal kunne tolkes som nogen officiel holdning fra min arbejdsgiver, og i bund er det jo heller ikke sikkert at jeg altid er enig med dem… 😉

    Jeg holder mig af princip udenfor diskutioner der omhandler min arbejdsgiver, da jeg ikke mener at den dobbeltrolle jeg altid vil som have ansat klæder en forumgænger, til gengæld kunne jeg aldrig drømme om at fremhæve min arbejdsgiver fremfor en anden.
    Du skal være velkommen til at kigge alverdens indlæg igennem med mit navn på og så skulle du gerne indse at de er ganske upartiske – dog ligger jeg aldrig skjul på at jeg er bankmand, så må folk selv tolke mine ord som de vil. (Jeg får ikke løn for at sidde her i min fritid, så hvorfor skulle jeg prøve at påvirke nogen dér)

    Herinde ville jeg hellere sidde som en flinker fyr med en HD i finansiering – hvilket jeg også betragter mig som værende (flink vil jeg da så lade jer andre vurdere)… 🙂

    /Michael

    #130134
    KFJForfatter

    Hej igen

    Jamen har da stor forståelse for dit svar, takker endnu engang
    Vi har prøvet at læse Tænk`s bankrådgivning igennem på nettet, kan desværre ikke finde nogen løsning

    Fortsat god aften….

    #130136
    AnonymForfatter

    Det var så lidt…

    Der findes mig bekendt ikke lige andre artikler, som går ind og vurderer de enkelte bankers rådgivning, men ellers synes jeg faktisk også at “Penge & Privatøkonomi" er et OK blad.

    Men der er jo ingen der stopper jer i at gå ud og få nogle investeringsforslag fra forskellige parter…

    Vh. Michael

    #130144
    AnonymForfatter

    Pleje af værdipapirer gør man selv, hvor svært kan det være ?

    Jeg kan stærkt anbefale netbanken EIK.Bank dertil, de beregner sig intet i PBS gebyrer, som næsten alle andre banker skal have penge for. Du køber/sælger selv via nettet.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.