hvorfor vil unge ikke være i danske bank

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #89088
    AnonymForfatter

    vi er en gruppe der i skolen laver en analyse om den danske bank og hvorfor de halter bag
    efter med hensyn til at fast holde og rekuter de unge i forhold til feks. jyskebank
    hvad gør danske bank forkert de er en stor bank men har så mange filialer at det også er en
    lokalbank

    #130046
    AnonymForfatter

    Jeg tror jeres konklusion er fuldstændig forkert.

    De unge vælter ind i Danske Bank. Deres simple 24-7 koncept vanvittigt populært blandt unge.

    #130064
    AnonymForfatter

    Ja, Rasmus – interessant at finde ud af hvilke kilder I bruger.

    #130072
    AnonymForfatter

    Rasmus, jeg tror, dit spørgsmål kan misforstås. Vil du ikke præcisere, om du spørger om:
    – hvorfor vil unge ikke oprette en konto i Danske Bank?
    eller om du spørger om:
    – hvorfor vil unge ikke ansættes i Danske Bank?

    #130660
    AnonymForfatter

    Hej Rasmus,
    General Prier er tydeligvis ansat af Danske Bank til at forsvare deres besynderlige opførsel overfor børn og unge.Hvordan ville han ellers kunne kommentere på, om de unge virkeligt foretrækker 24/7 kontoen? Skadderhoved, er han!
    Anyway, – de af jer, der er over 18 år og har positivt indestående over 40k hos Danske Bank, bør straks skifte til Danske netopsparing. Derved få i d.d. 5.25% p.a. i stedet for den lignende “danske net ung", der maksimalt giver 2,75% p.a.
    Selv om i ikke har et indlån på 40.000 eller derover, kan mange af jer stadig nyde godt af bedre renter i Danske Bank, fx på “Danske Indlån". I kan jo også vælge en anden – mere ærlig bank. Forvent ikke at Danske Bank’s ansatte rådgiver jer om det der er bedst for jer, – de er jo ansat til, – og bliver betalt for, – at varetage bankens interesser!

    #130712
    AnonymForfatter

    Kære Formynder
    Nævn nogle ansatte i en privat virksomhed, som ikke er ansat til at varetage firmaets interesser.
    Som arbejdsgiver ville jeg hurtigt skille mig af med ansatte som ikke solgte/varetog firmaets interesser, uanset om dette er et pengeinstitut eller andet.

    #130714
    thsvForfatter

    Sikket noget sludder:
    “Danske Indlån

    Nominel årlig rente i procent
    Rente af hele indeståendet ved saldo
    under 25.000 kr. 2,750
    under 100.000 kr. 3,000
    på/over 100.000 kr. 3,500

    Vilkår og priser
    Der kan ske udbetaling/overførsel fra kontoen en gang pr. kvartal uden gebyr. Efterfølgende udbetalinger/overførsler koster 25 kr. pr. gang."

    2,75 eller 3,0 i rente er dog latterligt lidt!
    En lønkonto hos Eik Bank giver 4,35% i rente uanset indestående!

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.