Vedr. renter i Spar Mors…
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies
Mybanker indsamler data gennem cookies for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart. Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google og Snapchat for at vise dig relevante annoncer og/eller optimere vores markedsføring på disse platforme.
Indstillinger for cookies
Her kan du selv vælge, hvilke cookies som deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores cookiepolitik.
Hej. Jeg har ligeledes kontant indestående i Mors Sparekasse med udløb i december. Overtager Morsø Bank uden videre aftalen??Jeg mener gælder min “aftale" som jeg lavede til Spar Mors med fast rente i 3 mdr. stadig i Morsø Bank, eller for jeg mine penge med de renter der tilskrevet i torsdags da det “krakkede"
Mvh Byb
Dine renter og alle aftaler er uændret gældende i fremtiden, idet Morsø Bank har købt Spar Mors og dermed overtaget alle forpligtigelser, lån , indlån og kunder fra Sparekassen.
Dog skal repræsentantskabet i Spar Mors godkende aftalen. Men det må man forvente at de gør, idet det stå at man skal i retningslinierne for Det Frivillige Beredskab som man har tilsluttet sig den 7 oktober 2008. Se mere her http://www.finansraadet.dk/danish/menu/omkundeforhold/detprivateberedskab/Medlemskab+af+Det+Private+Beredskab/
Med venlig hilsen
Mybanker.dk
John Norden
ja. det er kun garanter, der mister penge. altså kun hvis du har en garantkonto er du i fare