rente på indlån

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • jens38Forfatter
    Indlæg
  • #89048
    jens38Forfatter

    hmm,mon det er klogt at fastlåse sine penge hos fih erhvervsbank i mere end 3mdr?tænker på om den ka stige kraftigt de næste dage?eller falde?2 mill drejer det sig om….
    hva tror i ?
    nogle der ved om fih er istand til at klare disse tider?læste forleden at hver 7 virksomhed er i fare pga krisen…
    hmm,ikke godt
    ved de er med i garantiordningen,men er der ikke noget med at man mister renterne hvis banken får problemer?
    hvor længe går der inden man får pengene hvis banken kommer i problemer?

    #129658
    AnonymForfatter

    Jeg vil enten sætte pengene ind på FIH 3 mdr til 6,9 % eller
    Morsø Sparekasse med månedlig rente nu på 6,41 % for indskud på 250.000 kr og derover.
    Hvis renten bliver ved med at stige er Morsø det bedste bud.

    #129702
    AnonymForfatter

    ikke tilskrevne renter er sikret.
    fra dagen banken går konkurs og frem til den dag du får dine penge, tilskrives der ikke renter.
    afhængig af bankens størrelse kan der vel gå 2-3 måneder fra konkurs til dine penge kommer.
    Ang FIH, de går ikke konkurs, der er flere banker forhandler om at købe FIH.
    Erhvervsmarkedet, er et marked som flere banker gerne vil blive større på, og der er FIH meget attraktiv.
    Selve banken, også veldrevet.
    Nej, jeg arbejder ikke i FIH, men har da sat min opsparring i en FIH pro 3.

    #129712
    AnonymForfatter

    Tja.. Jeg har valgt at spille på begge heste hos FIH. Dvs. jeg har sat en del på en 12 mdr. konto, desværre var jeg lidt for hurtigt, og får “kun" 6,7% og en del sættes på 3 mdr. konto. Det giver en mellemløsning jeg kan acceptere uanset hvad vej renten bevæger sig.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.