gæld

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #89019
    AnonymForfatter

    hej

    jeg har et retorisk spr. hvor gammel skal gæld være for kreditoren ikke kan kræve tilbage betaling

    eks et par låner i 1984 20.000 kroner i danske bank og kommer i krise og skrifter bank to gange ikke af krise grunde men dårlige rådgivning. så i 2008 kommer danske bank og vil have signe penge, de har ikke sendt nogen former for opgøresel, eller nogen papirer, kan de så kræve at få pengene kun et eks

    fra ak

    #129206
    AnonymForfatter

    HAHAHA

    MEGET RETORISK SPØRGSMÅL……

    #129228
    KrisserForfatter

    Jeg har svært ved at forestille mig, at banken ikke har sendt årsopgørelser til jer. Det er så muligt at banken ikke har haft jeres adresse, men det er ikke bankens problem. Hvis I har boet i Danmark, har I jo angivet alle adresseændringer til Folkeregistret inden otte dage fra flytningen (for det siger loven jo, ellers kan I idømmes bøder). Hvis I har boet i udlandet, vil det formentlig fremgå af de betingelser I fik udleveret af banken da I oprettede lånet, at adresseændringer skal meldes til banken.

    #129238
    AnonymForfatter

    det er ikke mig som skylder dem, se mit indlæg, jeg skylder 30.000 på en kas kredit og 130.000 i su lån, det er nogen som jeg kender

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.