Fejlagtig indbetaling på min konto – hvad skal jeg gøre?

Viser 8 indlæg - 16 til 23 (af 23 i alt)
  • Indlæg
  • #129192
    HalliHalloForfatter

    Jeg har her til morgen været i kontakt med politiet Krisser, og de vil ikke gøre noget ved sagen i øjeblikket. De mener nemlig ikke det er nogen politisag, ihvertfald ikke endnu, men har aftalt at jeg snarest indbetaler så der igen står det fulde beløb på kontoen. Jeg måtte altså godt iflg. dem vente til 19.FEB 09 med at give banken besked. Kan heller ikke forestille mig at banken eller Mybanker nogensinde vil “anmelde mig"
    Apropos amelde, så bliver det også meget svært, fordi jeg ikke har nogen IP-Adr, og fordi mit eget ikke har fungeret i over 7 mdr. Derfor bruger jeg en trådløs forbindelse fra en anden person i min ejendom. Han ved det ikke, men han har ikke sikret sin forbindelse. Har jeg nu også gjort mig skyldig i noget strafbart ved at køre på hans net.

    #129210
    AnonymForfatter

    KLAPHAT!

    #129256
    AnonymForfatter

    Du burde fortælle banken at du har fået de penge ved en fejl. Men hvis du ikke fortæller dem noget vil du aldrig blive straffet da du jo altid bare kan sige du ikke vidste det.

    Og jo du er da en lille beskidt igle der suger på andre folks internetforbindelse. Se da straks at købe dit eget internet

    #129260
    AnonymForfatter

    Hallo HalliHallo, hvis du alligevel skal bag tremmer og ryger op på Esrumvej 367, 3000 Helsingør.

    Hvad så med internettet? Du kan evt. prøve om du ikke kan låne Klaus Riskærs forbindelse – han har vist ansøgt herom eller endda fået lov at have sådan en.

    #129288
    KrisserForfatter

    Jeg kunne her vælge at kommentere HalliHallos sidste indlæg. Jeg kan også vælge at lade være. Selv om den første valgmulighed klart ville være den sjoveste, er den anden nok den mest konstruktive.

    #129328
    HalliHalloForfatter

    Kære Krisser:
    I dit sted ville jeg da også vælge at tie, da du jo beviseligt er på glatis med dine holdninger. Jeg har ikke gjort noget ulovligt og aldrig gjort det. Men du fik mig næsten til at tro at jeg havde det.
    Da jeg lige har læst om Peter Brixtofte i BT, hvor der står at han har det svært derinde bl.a. sine medfanger mv., vil jeg alligevel i morgen prøve igen at kontakte politiet, så enhver tvivl er ryddet af vejen, da jeg selvfølgelig nødig vil op og besøge ham selvom Peter jo eller er en fin og flink fyr.

    #129336
    AnonymForfatter

    Jo det er ulovligt at bruge penge der fejlagtigt er sat ind på din konto.
    Jeg forstår ikke hvorfor du vil snakke med politiet. Jeg synes det er godt du har besluttet at indetale pengene på kontoen igen, det skal du have ros for.
    Hvor for er det at du ikke bare tager ned i banken og fortæller dem at der er indbetalt penge på din konto ved en fejl. det kan godt ske du mener det er flovt at du først kommer nu, men det er da mere flovt for den person som har overført pengene til dig, og som åbenbart ikke har styr på økonomien.
    vil du de næste mange år gå og tænke over om det er idag banken ringer for at høre ang de penge??? var det ikke bedre bare få snakket med banken og få sagen ud af verdenen.

    #129352
    AnonymForfatter

    Til HalliHallo

    Hvad skal du hos politiet ? De beskæftiger sig ikke med “forkert bogføring i banken"

    Du skulle hellere skrive en mail til banken:

    Fra HalliHallo til X-Bank
    den x-dato blev der indsat x-kr, kan jeg få oplyst afsender af beløbet ? Jeg kan nemlig ikke se beløbsafsenders navn ! mvh. DIG

    Det kunne jo være fra en rig onkel, tante eller din bedstefar, bedstemor. ?
    Jeg hørte engang en kunde sagde ved bankens kasse, der skal lige indbetales x-kr til mit barnebarn, jeg har ikke kontonr. hedder “Søren Sørensen født osv"

    En bank har som alle bogføringspligtige en “fejlkonto" – “kassedifferencekonto" Jeg kan oplyse at der er tale om “meget store beløb" – min tavshedspligt …..

Viser 8 indlæg - 16 til 23 (af 23 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.