Median overlevelse for papirvalutaer

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #88974
    AnonymForfatter

    De sidste 100 år er den mediane overlevelsestid 37 år for papirvalutaer og så er de som ved et trylleslg ophørt med at fungere, men i dette land har man ubegrænset tillid til pengesystemet, selv om enhver erfaring fortæller, at det er livsfarligt.

    For 37 år siden kollaberede USA-dollaren de facto, da Nixon i 1971 lukkede guldvinduet.

    Med ovenstående prognose in mente er dollaren nu ved at blive bragt totalt ud af eksistens?

    Når gennemsnitsborgeren får læsterligt med økonomiske tæsk, hvor sikre kan så “lederne" føle sig.

    Den økonomiske krise vi befinder os i, siger den ikke alt.

    #128744
    AnonymForfatter

    Du minder mig om en mand jeg mødte nede på torvet – han fortalte vidt og bredt om økonomiens forfald…. Hans løsning var at bygge en jernbane tværs over Europa

    #128748
    AnonymForfatter

    Gode Råds eneste undskyldning på formen af hans debatindlæg er ubegasvethed, og det kan han egentlig ikke lastes for.

    #128752
    AnonymForfatter

    Til gengæld har du været uforskammet fra første færd, og det KAN du lastes for.

    #128756
    AnonymForfatter

    Retten til frækheder ujævnt fordelt, der burde gælde lige ret.

    #128762
    AnonymForfatter

    Frækheder opstår den dag du logger dig på og sviner os til!

    havde du valgt en anden form for indlæg ville du ikke været mål for disse frækheder – så havde vi bare ladet være med at kommentere dine indlæg….

    #128888
    AnonymForfatter

    Jeg er forbavset over den negative agressive tone der findes overalt på dette forum!

    Jeg har et spørgsmål:

    Hvem har valgt, vælger eller har givet tilladelse til at en “National"Bank kan styre vores værdi af penge og velstand?

    “Nationalbanken er uafhængig af Folketing og regering i udformningen af pengepolitikken."

    #128922
    AnonymForfatter

    Du bliver nødt til at omformulere dit spørgsmål – det er helt uforståeligt.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.