Median overlevelse for papirvalutaer
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
De sidste 100 år er den mediane overlevelsestid 37 år for papirvalutaer og så er de som ved et trylleslg ophørt med at fungere, men i dette land har man ubegrænset tillid til pengesystemet, selv om enhver erfaring fortæller, at det er livsfarligt.
For 37 år siden kollaberede USA-dollaren de facto, da Nixon i 1971 lukkede guldvinduet.
Med ovenstående prognose in mente er dollaren nu ved at blive bragt totalt ud af eksistens?
Når gennemsnitsborgeren får læsterligt med økonomiske tæsk, hvor sikre kan så “lederne" føle sig.
Den økonomiske krise vi befinder os i, siger den ikke alt.
Du minder mig om en mand jeg mødte nede på torvet – han fortalte vidt og bredt om økonomiens forfald…. Hans løsning var at bygge en jernbane tværs over Europa
Gode Råds eneste undskyldning på formen af hans debatindlæg er ubegasvethed, og det kan han egentlig ikke lastes for.
Til gengæld har du været uforskammet fra første færd, og det KAN du lastes for.
Retten til frækheder ujævnt fordelt, der burde gælde lige ret.
Frækheder opstår den dag du logger dig på og sviner os til!
havde du valgt en anden form for indlæg ville du ikke været mål for disse frækheder – så havde vi bare ladet være med at kommentere dine indlæg….
Jeg er forbavset over den negative agressive tone der findes overalt på dette forum!
Jeg har et spørgsmål:
Hvem har valgt, vælger eller har givet tilladelse til at en “National"Bank kan styre vores værdi af penge og velstand?
“Nationalbanken er uafhængig af Folketing og regering i udformningen af pengepolitikken."
Du bliver nødt til at omformulere dit spørgsmål – det er helt uforståeligt.