LÅN PENGE

Viser 14 indlæg - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #88968
    AnonymForfatter

    hej er nogen der ved hvor man kan få et lån på 10.000 kroner nå man stå i RKI eller er der nogen private der kan lån mig 10.000 kroner

    #128674
    thsvForfatter

    Mit råd til dig såvel til andre RKI-noterede.
    Tag et ekstra job, så du kan spare de 10.000 kr op ad den vej.
    Og få en afdragsordning, så du kan komme ud af RKI.
    Når du står i registreret har du jo bevist, at du ikke kan betale din gæld.

    Så få et job med at dele morgenaviser ud, og få sparet nogle penge op.

    #128676
    AnonymForfatter

    hej ska bruge dem her og nu

    #128682
    AnonymForfatter

    Til hvad ???

    Du må udsætte dit indkøb til du har “lært" at opspare pengene 🙂

    #128686
    AnonymForfatter

    Du kan låne pengene af mig til en rente på 50,00% og med sikkerhed i nogle af dine værdigenstande (fladskærmen, musikanlægget og gulduret)…. 🙂

    #128688
    AnonymForfatter

    hej 50.00 hvor meget er det kan betale det hele inden for 14 dage

    #128696
    AnonymForfatter

    Så vent 14 dage med at bruge pengene….

    #128782
    AnonymForfatter

    Hej..

    En ting er du har gode råd til folk,.

    Men når du ikke kender folks baggrund så lad være med at kommentere med “NÅR DU STÅR REGISTRERET I RKI HAR DU JO BEVIST AT DU IKKE KAN BEALE DIN GÆLD.

    hvad fanden er det for ngoet crap at lukke ud.
    DU tager straks den konklusion frem at manden IKKE gider betale og er endt i det her med vilje.

    tænk over hva du skriver…

    Hvad nu hvis manden har 2 børn en kone og et fuldtidsjob..

    Hvordan skal et avis job presses ind.. du ved udemærket godt at med et ekstra job med en høj træk procent uden fradrag så får han aldrig tjent de penge ind igen..

    Fandme træt af at folk hele tiden skal træde på andre istedet for bare at lukke i…

    Det ville være det samme hvis du kørte galt, dine kone sad i bilen og omkom ved ulykken,
    Ja du havde måske kørt lidt for stærkt, så inderst inde ved du jo godt du har gjort noget forkert.
    Så kontakter du nogle mennesker for at få hjælp, for at komme ud af den lidelse man skal igennem hvis man er skyld i sine nærmeste død.

    Du spørger, er der nogle som kan hjælpe mig med det her problem.

    Den første der skriver..
    ja, du kunne jo lade være med at køre så stærkt ..
    Det er så ikke lige det man har brug for vide, fordi man ved jo godt man har gjort noget galt.

    Det samme gælder her,
    tænk jer om inden i svarer.
    lad være med at være så dømmende når i ikke kender folk.
    kom med nogle relevante svar istedet for at tvær folk helt ud,
    jeg tror godt de fleste selv ved hvorfor de er havnet i den situation det behøver de ikke anre til at fortælle dem..

    Så hvis der ikke kommer noget positivt så sæt dig tilbage og nyd dit så perfekte liv..

    Tak

    #128788
    AnonymForfatter

    Hej Chip´N Nuts,

    Jeg forstår godt det du skriver med, at du er træt af dømmende folk, og i stedet vil have positive svar.

    De svar, som har været givet på indlæget, mener jeg absolut indeholder absolut konstruktive og brugbare svar.

    Det kan godt være, at man ikke har brug for at høre “de barske realiteter", når man står og skal bruge penge penge her og nu – eller som du skriver, når man har været skyld i sin kones død, fordi man kørte for stærkt.

    Sandheden kan imidlertid være grum, og det kan gøre ondt at høre realiteterne.

    Men har man brug for trøst, så bør man fortælle dette, i stedet for at spørge om råd.

    Spørgsmålet er i det hele taget, om dette er det rigtige forum til at søge trøst. Måske du i stedet skal spørge din præst eller en psykolog om den del.

    Og så lige et ekstra råd.

    Hvis man ikke kan arbejde mere på grund af “2 børn, en kone og et fuldtidsjob", så sæt forbruget ned!

    #128790
    MichaelForfatter

    Måske Chip´N Nuts har lyst til at låne pengene?

    #128796
    AnonymForfatter

    Hvorfor får man tit følelsen af, at de mennesker der reagere på den måde er dem der selv føler sig stødt 😉 Sagt på en anden måde, som selv er havnet i RKI fælden, bevidst eller ikke bevidst 🙂

    Måske det bare er mig der tager fejl, meeeeen…..

    #128882
    AnonymForfatter

    Hej..

    Hmm Neeej.. tror jeg vidst ikke du skal regne med..

    Har 2 firma´er det ene med import af amerikaner biler fra usa.
    Tjek det ud http://www.v8classics.dk

    Og har en forretning ved siden af så nej mangler bestemt ikke noget..

    TRor i har misforstået mit budskab med det jeg skrev.

    Jeg ved ikke om jeres “ØKONOMI" kommer til at se bedre ud af at skal fortælle andre hvor dumme de er.

    SÅ nej føler mig bestemt ikke stødt på nogle måde, Men i kunne jo godt variere jeres svar lidt istedet for hele tiden at skal fortælle folk hvor dumme de er.
    Hvis i ikke mener i kan svarer eller mener i kan hjælpe så lad være med at skrive noget

    Mange gange det at tie uden at svine, kan mange gange være mere positivt end at skal fortælle folk hvor dumme de er…
    Fordi folk er nok udemærket klar over hvordan de har det..

    Jeg prøver bare med min økonomiske viden at hjælpe folk på den positive måde uden at sætte folk i bås, fordi de MÅSKE har været uheldige at komme i en situation som er lidt svær at komme ud af uden en hjælpende HÅND..

    Men tak fordi du spurgte om jeg skulle låne pengene. men den dag du får brug for nogle er du altid velkommen vil da gerne låne dig et par 100,000kr hvis du så kan se mere postivt på andre mennesker.

    Allerede i din reaktion til mit svar dømmer du mig allerede ved at skrive at jeg måske skal lånene pengene..
    meeeen nej tror min konto er fyldt op..
    Tænk over den

    Mr. Buisness Man.

    #128884
    AnonymForfatter

    Jeg vil da gerne låne penge.:-) Jeg synes da det er en fed forretning for de " rige " at låne penge til " fattige " , så kan de aftale hvad renten skal ligge osv…På den måde gavner det begge parter..

    ps: Åhh nej, er det nu mit indlæg skal svines til .?

    #128894
    MichaelForfatter

    Du kan ikke læse indenad Chip´N Nuts. Jeg skrev, at DU jo kunne låne Dhani de 10.000 kr.

Viser 14 indlæg - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.