Beskyttelse mod økonomisk krise.

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 25 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #88956
    AnonymForfatter

    Praktisk beskyttelse af formuen i den aktuelle økonomiske krise

    Så få forretningstransktioner som overhovedet muligt, fordi unødige omkostninger begrænses.

    I øjeblikket forbliv likvid og begræns gælden.

    Ingen investeringer i aktier, obligationer eller fast ejendom.

    Vær meget opmærksom på, hvad likviditeteten ligger i.

    Hold likviditeten i personlig rækkevidde.

    Sky pengeinstitutter, kreditforeninger og forsikringer som pesten. Gælder faktisk også pensionfonds

    Et begreb som bankrådgivning eksisterer ikke.

    Vær selvhjulpen og trøst dig selv eventuelt med, at salige er de enfoldige.

    #128498
    AnonymForfatter

    De fleste amerikanske pensionsfods menes uden besiddelse af egentlige værdier, og mon det er meget anderledes med fonds i bank og forsikringsregi.

    #128504
    AnonymForfatter

    Og hvad tror du så sker med dine penge hvis alle handler på denne måde?

    Hvad tror du sker med arbejdsløsheden?

    Hvad tror du der sker med samfundet?

    Osv. osv.

    #128506
    AnonymForfatter

    Emne: 10 gode grunde til at eje guld.

    According to Minyanville’s Mike Mish Shedlock, here are the top ten reasons to own gold:

    A hedge against a sinking dollar
    Global currency debasement
    Financial deterioration in the U.S.
    Portfolio diversification
    A safe haven for geopolitical instability
    Increasing investment demand
    A hedge against hyperinflation
    A hedge against deflation
    Gold, unlike the U.S. dollar, is not a claim on anyone else?s liability
    Gold is money

    #128508
    AnonymForfatter

    For jævne mennesker er der disse muligheder, hvis de ikke skal miste alt, og vedrørende min egen bskyttelse anlægger jeg ikke sociale betragtninger, der er egen bolig og så

    guld og sølv

    #128510
    AnonymForfatter

    Hold da helt kæft Neptun 1 og hvad du ellers har af navne her på dette forum. Har du ikke andet at tage dig til end at skrive alt det ævl. Det er sgu meget nemt at se på den retorik at du har mange ansigter her.

    #128512
    AnonymForfatter

    Kender ingen bagere eller andre forretninger der udveksler varer med guld og sølv.

    Eller jeg har det – hvad med geder og køer? Skal man så til at have dem nu?

    Så kan vi rigtigt forlade kapitalismen og gå rundt og slå hinanden med køller….

    #128518
    AnonymForfatter

    Vi nærmer os det grinagtige – enten har Neptun en alvorlig personlighedsforstyrrelse, eller også er han 13 år. Hvadenten det er det ene eller andet, nærmer det her sig Heavens Gate-agtige dimensioner.

    #128520
    AnonymForfatter

    Det er en utrolig ubehagelig tone der hersker på dette forum. Fordi nogen er enige i hinandens synspunkter, bliver de hånet, latterliggjort og beskyldt for at lyve og lave falske profiler.

    Både René og jeg er voksne mennesker, der står ved vores ord. Vi behøver ikke at benytte os af manipulation for at overbevise andre om, at vi har ret. Vi ikke behov for at få ret modsat andre der bruger alle former for manipulation.

    Hvorfor bruger i psykisk vold for at få ret?

    Hvorfor skal alle være enige med jer og hvorfor kan i ikke acceptere at andre har en anden mening?

    #128544
    AnonymForfatter

    Dagen endte med en ren massakre på Down-Jones aktieindex 8600.

    Kære Neptun 1 gider vi egentlig at fortsætte en debat med en samling ubegavede og uforskammede mennesker, der alle kommer til at ende med betlerstav og tiggerskål.

    #128580
    AnonymForfatter

    Kære René

    Jeg forstår, hvordan du har det og hvorfor skulle vi spilde tid på dem der ikke vil lytte? Det er som taget ud af biblen. Dog er jeg ikke kristen.

    “Perler for svin
    Giv ikke hunde det hellige, og kast ikke jeres perler for svin, for at de ikke skal trampe dem ned med deres ben og så vende sig om og sønderrive jer."

    Men jo tættere vi kommer på det store kaos vil folk huske vores ord og vi kan måske redde de få der vil reddes.

    Jeg ville få det skidt med mig selv, hvis ikke jeg prøvede at redde så mange som muligt. Jeg kan ikke vende dem ryggen, når jeg kender konsekvensen af deres uvidenhed.

    #128582
    AnonymForfatter

    Lad endelig være. Stop for guds skyld. I kan evt. oprette en Facebook-gruppe i stedet, hvor I ikke generer og spammer et forum, hvor konspirationsteorier intet har at gøre. Så kan både I og vi være i fred for hinanden. Smart, ikke?

    #128586
    AnonymForfatter

    Taler du for alle på dette forum?
    Hvorfor er din mening vigtiger end andres? Er det fordi du har en sur, anklagende og respektløs måde at debatere på?

    Du har intet leveret andet end at kritisere og være uforskammet. Måske er det dig der burde lave en facebook for alle dem der vil være sure sammen.

    #128588
    AnonymForfatter

    Det er vist allerede evident, at et voldsomt flertal herinde deler mit synspunkt.

    #128590
    AnonymForfatter

    At et flertal her som andre steder er fjolser tvivler jeg ikke om.

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 25 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.