hvilken bank for par på 21-18?

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #88949
    AnonymForfatter

    hey. det er min første gang på den her side men lægger ud med at stille et spørgsmål istedet for at nærlæse alt som jeg plejer at gøre. da jeg skal bruge informationen i morgen tidlig, jeg er som 21årig ved at flytte sammen med min kæreste (18 år) i en lejlighed i århus hvor ved vi har besluttet os at have samme bank da det bliver nemmere med dele konto osv. vi har begge 2 på nuværende tidspunkt nordea. men ingen af os har noget problem med at skifte til noget andet hvis vi kan få et bedre tilbud. jeg arbejder som vagt hun er studerende. jeg venter på en operation af mit håndled hvor efter jeg vil starte op som vinduespudser. på nuværende tidspunkt har jeg et lån på godt de 30.000 kr i nordea. skal jeg starte op som vindues pudser regner jeg med at skyde godt de 50.000 kroner af for at få bil samt diverse udstyr. men ja hvilken bank bør jeg tage i det her tilfælde? ved ikke om jeg stiller et helt unaturligt spørgsmål plejer at læse tæt om ting som dette men det her er min første dag på siden, og skal ind og snakke med diverse banker imorgen for at hører nærmere med dem. håber i kan hjælpe mig.

    #128406
    thsvForfatter

    Tjah, når i er Nordea-kunder i forvejen, så fortsæt dog der.
    Mht. til dit lån til bil m.m. kunne du jo spørge om renten på en kredit, ved at f.eks. tilbyder op til 100.000 kr på kassekredit uden stiftelsesomk. i forbindelse med deres 24/7-konto, og vidst nok til favorabel rente til 18-28 årige.

    #128416
    AnonymForfatter

    Thsv – de var nordeakunder, ikke Danske Bank kunder…

    Gå ned i danske Bank – 24/7 ung kontoen er genial..

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.