pension til investering

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #88937
    AnonymForfatter

    Hej
    jeg har en kapitalpension som jeg kun betaler begrænset til pt.
    Jeg har sat 22000 i sparinvest valueaktier tidligere og de er jo desværre udhulet godt og grundigt det seneste år.
    Men nu står jeg så og har 15000 på kapitalpensionen igen(depot)skal jeg vente til jeg har større beløb om feks et år eller 2 eller kan det betale sig at købe flere valueaktier som pt er langt nede i kurs. Jeg har garantbeviser i banken for 10000 som egentligt også kunne købes for så beløbet vil hedde 25000.
    Men hvad er jeres bud skal jeg vente og markedet så måske stiger igen om nogle måneder eller skal jeg købe for lidt færre midler nu hvor markedet er lavt. Jeg hører nok til i mellem mht risiko. Og pensionsalderen er først om ca 35år. Eller skulle jeg selv købe i feks vestas eller lign hvis det kan lade sig gøre for pensionsopsparinger.

    #128106
    AnonymForfatter

    Jeg ville smide hele dynen i Danske Bank – kurs 105 er billigt og isør når der er 35 år tilbage…..

    #128234
    AnonymForfatter

    Ja jeg kan se mange folk anbefaler Danske bank.
    Men jeg har aldrig handlet aktier på nettet før.
    det er foregået ved at jeg har købt gennem banken i investeringsforeninger.
    Men lad os nu sige jeg har de her 15-20000 jeg vil købe for i Danske bank. De skal ikke sælges igen de næste mange år.
    Kan det så betale sig at jeg får banken til at handle dem for mig. Eller skal jeg gøre det anderledes.PS jeg er kunde i middelfart sparekasse.
    Hvis jeg selv finder ud af at købe over nettet bliver der så ikke også en masse roderi omkring skatten

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.