Bankkrisen er skabt per design. Vi får et krak værre end 1929

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 139 i alt)
  • Indlæg
  • #128036
    AnonymForfatter

    Youtube – hvor meget mere useriøst kan det blive?

    Dine indlæg fortjener ikke andet end hån og latterliggørelse!

    Det er så langt ude og så useriøst, det du kommer med, at man ikke engang kan tage fat på en debat med dig.

    Man kan ikke opstille logiske rationelle argumenter i debat med en person, som dybest set er sindsyg, skingrende vanvittig!

    #128040
    AnonymForfatter

    Tja hvis folk gerne vil provokeres, hånes og svines til, så er mybanker’s debat forum vist lige det rigtige sted.

    Tonen er jo helt og aldeles uacceptabel.

    #128042
    AnonymForfatter

    Hvis man insisterer på at argumentere og debattere på spøgelsesjæger-niveau, må man finde sig i, at folk griner af én.

    #128052
    AnonymForfatter

    Hej Neptun 101

    Hvad vil du anbefale jeg gør med mine sparepenge nu, så. Helt seriøst.

    Mvh.

    Michaeil

    #128054
    AnonymForfatter

    Jeg forstår ikke argumentet at youtube er en useriøs kilde?
    Jeg henviser ikke til en eller anden hjemmevideo med en fyr der fortæller om den økonomiske krise, mens man i baggrunden ser tyrefægtning og dansende Hawaii piger.

    Det var et klip fra C-Span som sendte live fra House of Representatives, hvor man kan følge politikerdebatter. Klippet jeg henviste til var med en politiker der på talerstolen i House of Representatives sagde, at de var blevet truet med Martial Law, hvis ikke de godkendte “redningsplanen".
    http://www.youtube.com/watch?v=It1Ol8ESa8M

    Det andet klip var med Naomi Wolf der er en kendt amerikansk intellektuel og forfatter der beskrev hvordan USA er ved at udvikle sig til et fascistisk diktatur:
    http://www.youtube.com/watch?v=_XgkeTanCGI

    Hvordan kan det være useriøse kilder? Man kan ikke sige at internettet er en useriøs kilde, selvom der er meget useriøst på internettet.

    Hvad mener i om argumentet at Mybanker er en useriøs kilde, fordi det er på internettet?

    Det eneste jeg synes virker useriøst er tonen her på mybanker. “Du er dum" retorik er noget man burde vokse fra i en tidlig alder.

    #128060
    AnonymForfatter

    Kære MPmichael

    Det jeg vil anbefale, at du gør er at sætte dig grundigt ind i situationen via andre kanaler end mainstream medierne, som desværre ikke har været kritiske nok.

    Du bør se de klip, jeg har henvist til og søge på nettet efter mere information om situationen. Du bør gå sammen med andre der ligeledes er bekymret og lave en studiegruppe og del information med dem.

    Jeg ved ikke hvordan situationen påvirker Danmark og kan derfor ikke give et klart bud på, hvad du skal gøre. Men hvis vi tager de værst tænkelige situationer:

    1. Nogle danske banker går ned, men garantifonden dækker.
    (Pengene bør deles over forskellige konti, helst blandt de største banker.)

    2. De fleste danske banker går ned og staten har ikke råd til at redde bankkunderne.
    (Hæve alle pengene og have adgang til dem fysisk.)

    3. Bankerne og staten går bankerot som det er ved at ske i Island.
    http://politiken.dk/erhverv/article578833.ece
    (Køb guld/sølv og have adgang til det fysisk)

    Det er min vurdering. Jeg vil anbefale, at du selv undersøger sagen, da jeg lige som alle andre kan tage fejl.

    #128062
    MichaelForfatter

    Neptun

    Lad os lave følgende aftale: Hvis præsidentvalget i USA aflyses og Bush bliver siddende logger vi andre ind her og skriver: “Undskyld – jeg tog fejl. Jeg er et kvaj. Jeg vil for fremtiden tro 100% på Youtube"

    Hvis præsidentvalget ikke aflyses og Bush ikke bliver siddende logger du dig ind her og skriver: “Undskyld – jeg tog fejl. Jeg er et kvaj. Jeg lover aldrig at bruge Youtube mere"

    OK??

    #128066
    AnonymForfatter

    Neptun, når det demokratiske amerikanske præsidentvalg er afholdt, lover du så at slette din profil og forlade mybanker?

    #128084
    AnonymForfatter

    Jeg gider ikke svare på useiøse spørgsmål. Hæv venligst niveauet.

    #128086
    AnonymForfatter

    Vi har været tvunget til at styrtdykke niveauet, så det passer til dit youtube niveau.

    #128088
    AnonymForfatter

    Hvis jeg kunne tegne ville jeg lave denne debat som tegneserie.
    Som nogen sikkert ved holder jeg meget af Anders And.

    #128090
    AnonymForfatter

    C-Span har en udmærket hjemmeside. Hvorfor ikke bruge den som kilde? Ligger de omtalte klip ikke derinde? Og hvorfor mon? På Youtube er der 6 mia. mennesker, der kan have manipuleret tingene. Jeg siger ikke at det C-Span’s hjemmeside ikke kan være manipuleret, men sandsynligheden er mindre, alene af den grund, at der er færre der har adgang til at smide ting op dér. Se, sådan kritiserer man kilder, simpelthen ved logisk at vurdere troværdighede. Jeg har selv set en trold på Youtube. Findes der så trolde, eller hvad?

    Mht. Island, er de udelukkende ved at gå bankerot (hvilket ikke er sket endnu, lad os lige holde fast i dét), fordi det er en meget lille økonomi, der ikke har de samme muligheder for at gribe ind i finanssektoren som større lande. Som nævnt i en anden tråd, er jeg halvt islænding, så her følger jeg tæt med, fordi jeg selvfølgelig er bange for min mormors pensionsopsparing. Men lige nu er Island altså ikke gået bankerot. Og de vender med garanti ikke tilbage til guldfoden. 😉

    #128096
    AnonymForfatter

    Will Bush Cancel The 2008 Election?

    by Harvey Wasserman and Bob Fitrakis
    http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=6477

    #128100
    Michael01Forfatter

    Iflg børsen

    Så gik der :

    169 Euro på en Islandsk krone (kl. 12.00)

    og nu går der :

    200 Euro på en islandsk krone (kl 13.39)

    #128102
    AnonymForfatter

    En over et år gammel artikel med spekulationer. Det er på linie med, når danske medier spekulere i valg – de har kun sjældent ret (som regel sådan ca. hvert 4. år, pudsigt nok.) 😉

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 139 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.