banker

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #86932
    AnonymForfatter

    hej

    vilk høre om erfaringer gode som dårlige med forskellige banker

    håber der kommer nogle

    #104868
    AnonymForfatter

    Jeg tror det er et meget generelt spørgsmål. Der vil være nogle der har gode oplevelser med alle banker, andre har dårlige. Der er nok flest med dårlige erfaringer blandt dem der vil skrive om dem.

    Bortset fra fra vilkårene (der varierer fra bank til bank, men er ret ens fra den ene filial til den anden), så tror jeg at der med hensyn til den mere bløde fornemmelse af, om man føler sig godt behandler varierer mindst lige så meget fra den ene filial til den anden, som det gør fra den ene bank til den anden.

    HVIS du vil have konkrete historier, så skrev jeg engang en liste over 23 fejl begået af en filial af Den Danske Bank. De fik ‘ovenfra’ besked om at gøre dette godt igen, og det skete ved at jeg flyttede til en anden filial som fungerede godt de godt 10 år jeg var kunde. Jeg oplevede kun at jeg blev utilfreds med een ting – engang de sagde nej til at udvide mit lån. Senere er jeg glad for at de sagde nej, for jeg havde jo ikke råd.

    Ellers har jeg mest hørt om at Unibank (Nu i Nordea) generelt havde meget rod og lavede mange fejl, men jeg er glad nok for dem – de sendte mig engang 3 flasker julevin selvom jeg end ikke var kunde: En kunde (min far) skulle sende mig 10.000 kr men de kom til at sende 100.000. Det var i rettelsen af denne post (hvor jeg åbenbart gjorde mig skyldig i en næsten-forbrydelse ved at hæve af de 10.000 kr) at de kludrede så meget at jeg blev vred og de følte de måtte gøre noget for at undskylde.

    Men sådanne historier kan du ikke bruge til noget.
    Gå ind i banken, lad dig byde på en kop kaffe mens du hører på hvorfor de er bedre and alle andre.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.