skælskør bank

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #88815
    AnonymForfatter

    min søn står i rki så manglede en lønkonto .jeg åbnede en i skælskør bank i dalmose . jeg har så haft en gammel gæld i banken som jeg vidste var betalt . da jeg får min pension d 1 fortæller de mig jeg kun kan få 1300 da de siger jeg skylder dem penge . da gælden var gammel kunne jeg ikke finde kvitt . jeg kører hjem og begynder at rydde op i alle mine papirer og ups der finder jeg kvitteringen , ringer til banken og siger jeg har fundet papirerne , de siger om jeg vil komme ned med dem . bankfuldmægtig bliver meget pinlig og jeg får mine penge og en LILLE undskyldning men ikke enoget for al min ulejlighed . hold jer fra den bank hvis i ikke er milionærer eller godsrejer

    #126574
    AnonymForfatter

    Ja, Fesser det er godt at have orden i papirerne, men undrer mig at du ikke har sikret dig tidligere, at du er blevet slettet som debitor.

    Jeg kender ikke Skælskør Bank, men tror da ikke den er hverken bedre eller dårligere end andre.

    Op med humøret og se og få en godt samarbejde med din nye “søns" bank. Og lær ham så lidt om økonomi, så han kan få sin gæld betalt tilbage og komme ud af RKI.

    Ellers prøv Hårslev Sparekasse i Dalmose, som desværre også måtte smide håndklædet i ringen p.g.a. af kreditkrisen for godt 1/2 år siden. Den blev stille og roligt overtaget af Sjællandske Sparekasse i Holbæk.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.