Vi får et kæmpe krak der vil overgå 1929

Viser 15 indlæg - 661 til 675 (af 682 i alt)
  • Indlæg
  • #152242
    testForfatter

    hej leif is good eller hvem du nu er. Det du skriver er noget vrøvl. Det neptun skriver er slet og ret noget vrøvl der ganske let kan modbevises eller rettere det er helt tydeligt at der hverken er hovede eller hale i det. Det du skriver svare stort set til at påstå at det er 50% chace for at et æble der kastet op i luften på jordren falder ned igen.

    #152244
    AnonymForfatter

    Hr General…sorry men dig ka jeg heller ik ta seriøst…så dig og Neptun er lige gode om det.

    Ingen af jer ved noget eller kan forudsige hvad der sker. Ud fra mit synspunkt at NOGEN skal betale for ‘gildet’ er det eneste jeg ka vide med sikkerhed.

    Hvis de bare sætter trykken igang…så blir pengene mindre værd…og hvad sker når pengene bliver mindre værd…så simpelt…folk sælger ud af den valuta hvis de ik tror på at det vender. Vi så jo eksemplet sidste år på børserne. Det er et ganske simpelt system.

    Jeg prøver objectivt at se begge sider. Og ja hverken du eller Neptun kan bevise noget som helst…så lad os la den være med det!

    Så jeg tror ligeså meget eller lidt på Neptun som jeg gør på dig. Ingen af jer ved noget. Som jeg sagde…jeg ved kun 1 ting m 100% sikkerhed…NOGEN skal betale!!

    #152246
    AnonymForfatter

    Nå ja jeg glemte lige at du er Gud og ved hvad som vil ske!! …undskyld men bliv lige seriøs, ok!

    Home…påstår at nu har det vendt…hvilket motiv tror du de har til det? …måske at få gang i markedet igen så de ka tjene penge.

    Vi kan håbe at Neptun ik har ret. KUN tiden vil vise…og så ka det jo være at det bare ik er alt som Neptun som kommer til at ske IRL…fx at kun det økonomiske system kollapser. Man skylder begge parter at overveje deres argumenter uden at se på dem med dine egne argumenter….ellers er du ik objektiv og dermed kan man ik bruge dine holdninger til noget overhovedet! Så vis respekt…selom du synes det er totat latterligt…hvis nogen havde sagt at det gamle østeuropa ville kollapse før det skete…så ville du blive regnet som dum og uvidende. Så fri mig for den slags bedrevidende!!

    Det tager kun at markedet mister tilliden til det økonomiske system…og så en depression af dimensioner.

    Iøvrigt ka ma jo bare kigge på hvem som har tiltusket sig enorme bonus’er…nåja det var jo selvfølgelig menig mand som på gulvet fik disse bonus’er ik????

    Jeg er faktisk venstre-mand og har altid været det. Det betyder dog ik at jeg er enig i alle deres udtalelser om økonomi. Hvorfor afviger jeg…fordi jeg tænker selvstændigt og udafhængigt af en gruppe, MEN bruger min fornuftige økonomiske sans…ganske simpelt!

    #152272
    MichaelForfatter

    Skønt – trængte vi ikke lige til at få genoplivet denne wacko-tråd? NOT!!

    #152392
    AnonymForfatter

    Den var da ihvertfald ufattelig tung og læse sig igennem, men til tider meget underholdende 🙂

    (bortset fra de sidste par sider hvor de kun havde travlt med at plapre løs om deres teori)

    #160708
    AnonymForfatter

    Tjaaa

    Se “Money as debt" på youtube

    #160710
    AnonymForfatter

    Neptun havde ikke ret, tværimod.

    USA og Europas økonomier er inde i en vending, dog en langsom vending!

    Og neptun, alias, alias, youtube er stadig ikke et troværdigt medie.

    #160714
    AnonymForfatter

    Undskyld, men jeg har nok været uopmærksom, eller også pjækkede jeg den dag. Men hvad betyder “per design" Og jeg som troede, han hed Per Degn!

    #169854
    AnonymForfatter

    USAs økonomi holdes kun gående ved at de trykker penge ud af luft. Det svarer til at tisse i bunkserne på en kold vinterdag. Tyskerne kender rutinen.

    http://politiken.dk/udland/ECE1247066/gigantisk-gaeld-kan-lukke-usa-helt-ned/

    Søg på youtube"money as debt" og søg på google “terrorstorm dansk"

    #170428
    AnonymForfatter

    US Debt Rating Should Be ‘C’: Independent Agency

    CNBC.com
    May 3, 2011

    There have been increasing concerns about the fate of United States’ prized triple-A sovereign debt rating. While Standard and Poor’s recently downgraded its U.S. debt outlook to negative from stable, implying that a ratings cut could happen in two years, one independent ratings agency has given the U.S. sovereign rating a “C”.

    “A ‘C’ is equivalent to approximately a triple-B on the S&P, Moody’s and Fitch scales. It’s two notches above junk and one notch above the equivalent of a single A,” Martin Weiss, President of Weiss Ratings, told CNBC Tuesday.

    #171402
    AnonymForfatter

    Det vidte sig at være så som så med Neptun’s forudsigelser som jeg hele tiden sagde, jeg begynder at tro han (controlled opposition) men derimod kan i gå tilbage og tjekke hvor meget i kunne have tjent hvis i havde lyttet til mig, mindst 1/5 for hver investerede krone. Diin moral var vandt og hvor jeg dog glæder mig til at høre al udenoms snakken og de dårlige undskyldninger fra de sædvanlige landsby tosser.

    http://www.youtube.com/watch?v=YUkNnQE-9B4&feature=player_embedded

    #184466
    AnonymForfatter

    Gør der ikke det da?? Bevis det! :o)

    #189154
    AnonymForfatter

    Det eneste kriminelt der forgår i bankverden er friværdi. Ved at give friværdi i noget er de i stand til at trykke penge ud af ingenting.

    #189406
    AnonymForfatter

    Nej nu må du altså stoppe, har ond i maven af grin, dette må vel så gå under begrebet tortur, udøvet af dig LOL

    #189412
    AnonymForfatter

    Vi kan vist godt i dag vedstå, at lortet gik totalt i sort.

    Der findes i dag ikke een eneste lille afkrog af den finansielle verden som fungerer. Alt er på kunstigt åndedræt og hjælpepakker; direkte eller inddirekte.

    En negativ realrente vidner i sig selv om et system som er holdt helt op med at virke.

Viser 15 indlæg - 661 til 675 (af 682 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.