Vi får et kæmpe krak der vil overgå 1929

Viser 15 indlæg - 586 til 600 (af 682 i alt)
  • Indlæg
  • #138652
    AnonymForfatter
    #139878
    AnonymForfatter

    Mens vi venter på det store krak.

    #140146
    AnonymForfatter

    Hvad kalder du så Forex markedet hvor valutaerne bliver købt og solgt mod hinanden?

    #140148
    AnonymForfatter

    Det lyder mere som om du er en af disse svindel bankøre der har haft fingrene nede i kagedåsen og derfor har du travlt med at prøve at diskreditere og angribe min person.

    #140984
    AnonymForfatter
    #141008
    AnonymForfatter

    Ja, for Paven er verdens førende økonomiske ekspert. Han får jo også rådgivning fra Herren selv, så det er et skidegodt citat du har fundet frem dér, Mester Neptun.

    (I guder….)

    #141010
    MichaelForfatter

    Var det iøvrigt ikke noget med, at paven også er med i noget NWO-konspirationsfifleri, så hvordan hænger det lige sammen?

    Iøvrigt Neptun: Hvornår er det nu George Bush kupper præsidentvalget og indfører Marshal Law så han kan køre hele showet selv?

    Nå nej – det blev vist ikke lige til noget. Eller er Bush mon INDE i Obama sammen med noget reptil-halløj fra det ydre rum?

    Jeg troede “Hvor kan man låne selvom RKI" var en wacko-tråd, men den her overgår da alt.

    #141012
    AnonymForfatter

    Jeg respektere at andre ikke har de samme synspunkter som mig. Jeg har ikke nogen sandhed som jeg prøver at presse ned over hovedet på folk. JEg behøver ikke svine bnogen til og håne og latterliggøre dem da det er disrepekt for andres meninger.

    Hvorfor kan i ikke bare finde en anden tråd at skrive i, hvis i ikke er enige med mig?

    Det virker meget fanatisk, at i har travlt med at angribe alle dem der ikke har samme synspunkt som jer selv.

    #141014
    MichaelForfatter

    Det er da selvfølgelig fordi, at vi bliver betalt af Bilderberg for at stoppe dig fra at komme frem med sandheden.

    #141016
    AnonymForfatter

    Nej det er fordi i er en flok fanatikere der har en sandhed og har svært ved at acceptere at andre mener noget andet end jer.

    Det der menings diktatur høre hjemme i China og ikke i Danmark.

    #141018
    MichaelForfatter

    LOOL!!!

    #141030
    AnonymForfatter

    Men, Neptun, det er dog imponerende at de gider bruge tid på at svare hvis det er så latterligt det du skriver!!!!

    Jeg tror vi er mange der sætter pris på Neptuns indspil – keep it coming, altid interessant med en anden vinkel på tingene 🙂

    #141032
    AnonymForfatter

    Neptun du gor sku mere skade end gavn med alle dine forudsigelser, hold dig da til hvad der er sket, Alex Jones har haft lige saa mange forudsigelser forkert som rigtige, lav din egen research istedet for at tage for gode vare hvad de siger i utube videoer, selvom nogle af dem kan vaere rigtige. . .

    #141052
    AnonymForfatter

    Det her er logik for børn.

    Når man trykker penge ud af luft(bailout money og bank pakker) og giver dem til korrupte banker og virksomheder, tigger man om at økonomien vil kollapse.

    http://www.youtube.com/watch?v=loa92ZG1KV8

    Formålet med krisen er at skabe en verdens central bank med en verdens mønt.

    Din Moral,

    Frihed er, at kunne give sine synspunkter til kende uden at blive hånet, latterliggjort og svinet til. Det du og dine meningsfæller har vist i hele denne tråd er, at i har forsøgt at undertrykke nogle bestemte synspunkter i at komme frem.

    Jeg taler ofte med kinesere i forbindelse med mit “arbejde". Når jeg viser dem disse ting, kan de ikke se siderne fordi Kina har et internet politi der prøver at begrænse kinesernes viden om bestemte ting. Men min kontakt har et software, så han kan se siderne alligevel.

    I Danmark har vi ikke et internet politi. Men vi har typer som dig der på fanatisk vis håner og sviner dem til der giver en anden vinkle på virkeligheden end den du kender fra TV2 og DR med det formål at folk holder mund.

    Du og de andre har ofte sagt, at i ville ønske, at jeg ikke kunne skrive mere på dette site.

    Hvis du og dine meningsfæller hader frihed. Hvorfor flytter i ikke til Kina? Du kan sikkert få et job hos internet politiet?

    De største slaver er dem der tror de er frie uden at være det.

    #141060
    AnonymForfatter

    @Neptun

    Jeg er 100% enig.

    Modsat de øvrige så argumenterer Neptun for sine synspunkter, det siger vel alt.

Viser 15 indlæg - 586 til 600 (af 682 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.