Magasin Mastercard

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #88756
    AnonymForfatter

    Nogen her der har et Magasin Mastercard og ved hvad de sådan kræver for at man kan få et?

    Mvh,
    Frederik

    #125864
    AnonymForfatter

    Tja for at bestille det udfylder du vel bare dette: https://secure2.dinersclub.fi/application/default.asp?i_a=1304.9e5q9

    Og så venter du ellers bare på at det dumper ind med posten, eller på at de kontakter dig for at få verificeret/uddybet dine oplysninger.

    Vær dog opmærksom på det månedlige administrations gebyr på 15 kr.
    Derudover kommer en årlig nom. rente på 24,46% hvis du ikke betaler hele saldoen ud hver måned.
    Desuden betales et kurs tillæg på 2,0% ved brug i udlandet – dette er noget højere end andre steder, hvor den typisk ligger på 1,0%

    Vh. Michael

    #125868
    AnonymForfatter

    Ja det er jo det. Men tak for Dit svar.

    Ved du om Magasin Mastercard kun er for folk med en indtægt på over 300.000?

    Hilsen

    Frederik

    #125872
    AnonymForfatter

    Næ, men jeg er overbevist om at de ligesom alle andre laver en kreditvurdering af dig. Dvs. at du ikke kan få et kort hvis du:
    – er registreret hos RKI
    – iflg. dem har en for høj gæld i forhold til din indkomst
    – og så videre…

    Hvis du gerne vilh ave sådan et kort er der jo ikke andet at gøre end at søge om det, men hvorfor ikke søge etaf de andre/billigere alternativer på markedet. I mine øjne er Magasin’s kort kun det bedste hvis man handler en hel del i Magasin – ellers findes der andre billigere alternativer.

    Vh. Michael

    #125874
    AnonymForfatter

    Det regnede jeg også med, Michael.

    Men jeg sidder med et eksisterende Mastercard til Jyske Bank som SEB udbyder, og det kort er en værre narresut.

    18,44 % i rente, hvis man laver kreditaftale. og en hunde dyr rejseforsikring på 700 kroner.

    Det mest mærkelige er. Jyske Bank Platinum indeholder en købsforsikring, mens Jyske Bank Mastercard basis indeholder kun den hunde dyre rejseforsikring som måske aldrig får brug for. Man har ikke mulighed for at fravælge den forsikring, hvilket jeg synes er ret unfair.

    Jeg er glad nok for mit eksisterende konto arrangement i Jyske Bank, men de fleste banker tilbyder jo ikke Mastercard uden at man flytter hele sit arrangement, og det er jeg kedaf at gøre 🙁

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.