Dårlig rådgivning
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Kender du/I til at have fået dårlig bankrådgivning i forbindelse med huskøb? Betød det eksempelvis, at I kom til at sidde langt strammere i det, end I havde forventet? Eller følte I at rådgiveren varetog bankens interesser frem for jeres? Eller noget helt tredje?
HVIS – er jeg meget interesseret i at høre din historie, da jeg og en kollega er i gang med research til en historie om det danske boligmarked.
Jeg håber at du/I kontakter mig snarest muligt til en uforpligtende snak i telefonen. Eller I er også velkomne til at skrive til mig via min mail-adresse.
Med venlig hilsen & tak for opmærksomheden
Anne Brødsgaard
ab@bfilm.dk
7020 0826
2241 4435