Anfordringskonto med rente!

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #88744
    AnonymForfatter

    Siden Northern Rock brød sammen i England og trak den danske filial med sig, har jen savnet en bank, hvor jeg fik rente på min daglige arbejdskonto.
    Findes der dog ikke et pengeinstitut, som er interesseret i at have kunder, der også har brug for en anfordringskkonto.
    JHLS

    #125756
    thsvForfatter
    #125786
    AnonymForfatter

    “Ja, de bare denne oversigt."

    En lidt pudsigt sætning efter en hjemmeside-adresse!

    Hvis du mener, at Mybankers sammeligning af rente er “Guds gave til Folket" vil jeg tillade mig at oplyse, at sammenligningen alene er på renten.

    Hvis du tager pengeinstitutternes regnskaber – gælder alle – så optræder der også indtægter i form af gebyrer!

    Hvis du har brug for et lidt mere klart billede af de forskellige bankers tilbud, så får du typisk mest ud af at tage prisoversigten på http://www.pengepriser.dk.
    Her har du godt nok kun nogle std.familier at lave sammenligningen på. Men du får i det mindste gebyrer med i oversigten.

    Så ved jeg godt, at der ikke er regnet efter skat, ligesom man ikke kan lave sammenligning ud fra ens konkrete forbrug af banken.

    Men så nøjes med at bruge den som et fingerprej!

    Under alle omstændigheder, så fylder gebyrer trods alt en del for privatpersoners daglige økonomi. Typisk i hvert fald en del mere en en renteforskel på måske 2 % af et indestående på i gennemsnit 5.000 kroenr, som man tillige skal betale skat af!

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.