Swedbank – andelsboligkredit

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Allan Kristensen (2)Forfatter
    Indlæg
  • #88726
    Allan Kristensen (2)Forfatter

    Har købt ny andelsbolig og været hos Jyske Bank, Danske Bank, min nuværende bank Amagerbanken og swedbank.

    Swedbank er absolut vinder på service, pris og interesse for mig og min økonomiske situation. Der er dog to minuser – det er så svært at komme i kontakt med dem på telefon + jeg tror at de har for stor succes – svært at komme til møde med kort varsel.

    Men det lykkedes mig og jeg blev positivt overrasket. Amagerbanken havde ellers sagt, at det var en internetbank, og dem skulle man passe på.

    Selvom jeg kom for tidligt til mødet, så blev jeg budt velkommen i receptionen og budt på kaffe, mens jeg ventede.

    Så jeg får en andelsboligkredit, og behøver ikke flytte mine andre konti fra Amagerbanken.

    Mit råd til jer derude – husk at spørg Swedbank.

    #125548
    ahkForfatter

    Jeg har hørt om en sædbank og en blodbank. Men en swedbank? 🙂

    #125550
    AnonymForfatter

    Til Allan:

    Hmm… Havde du forventet at Amagerbanken ville anbefale dig Swedbank?

    Til ahk:

    Ak ja de svenskere…

    #126012
    Allan Kristensen (2)Forfatter

    Nej, selvfølgelig havde jeg ikke regnet med det.

    Men det viste bare, at de ikke kendte deres konkurrent, når de sagde at det var en internetbank, og at man skulle holde sig væk fra internetbanker. Så det var min pointe – i Swedbank skal man til et møde, fordi banken vil åbenbart gerne lære sine kunder at kende.

    Så selvom navnet er lidt funny, så var oplevelsen og mødet med banken en rigtig god oplevelse.

    Har derfor også besluttet at flytte så meget jeg kan til banken.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.