gratis VISA – udelukkende en ungdomsdisciplin?

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #88685
    AnonymForfatter

    Jeg fik en kedelig opringning for en uges tid siden. Min bankrådgiver informerede mig om at jeg nu ikke længere kunne have en konto på ungdomsvilkår i Sydbank. Det kan man ikke når man er over 30 år – han undrede sig over at det først var nu at det gik op for ham, idét jeg jo fyldte 30 for halvandet år siden 🙂
    Men det betyder jo så at jeg mister en masse fordele. Havde gratis VISA, gratis veksling, kassekredit på 7 % samt indlån på 4 %. Jeg har opført mig som en almindelig studerende, dvs. der har hele tiden stået mellem -10.000 og 10.000 på kontoen.

    Så spørgsmålet er: Er der nogen som kender en bank, hvor jeg kan få gratis VISA? Jeg tror det er det, jeg kommer til at savne mest.

    Iøvrigt er det underligt at de gerne vil give mig en masse fordele når jeg er under 30 og studerende – men om 6 måneder, når jeg bliver færdig som civilingeniør skal jeg jo til at have gang i de store lån, såsom huslån, billån, etc (og et stort fedt forbrugslån!!) – og så vil de tilsyneladende have smidt mig ud af vagten inden da.
    PFT

    #124906
    thsvForfatter

    Hej, min meget uskældte Eik bank giver faktisk gratis Visa til deres lønkontokunder. Og når du skal til at låne penge, er de blandt de billigste på markedet. Og på deres alt-i-et-konto, er der knyttet kredit på de ønskede 10.000 bobs. Til gengæld er det en internet-bank.

    #124910
    AnonymForfatter

    Hopper med på tråden – hvad får Eik Bank skældud for?

    #124912
    KrisserForfatter

    Mig bekendt tilbyder de fleste banker gratis Visa/Dankort i en eller anden form til personer over 30/28/27/[den alder man nu har når man ikke længere er ung]. Det undrer mig faktisk lidt at Sydbank ikke gør det.