Danske banker med dollar-konto

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #88655
    AnonymForfatter

    Hej Alle

    Jeg har et mindre 4-cifret beløb i dollar(USD) stående hos Neteller(onlinebank) og ville egentlig helst at jeg kunne have pengene stående i en dansk bank. Jeg har snakket med et par kolleger som har fået en konto i dollar hos bl.a. Jyske Bank.

    Hvilke danske banker tilbyder en konto i dollar, hvor jeg kan udbetale mine dollars til? Jeg ønsker dog at beholde alt andet indestående i mine nuværende banker, hvis det har nogen indflydelse.

    #124504
    howardForfatter

    Det kan du få i Amagerbanken

    #124506
    AnonymForfatter

    Med indlånsrente?

    #124508
    howardForfatter

    Nej, ikke pt. – det tror jeg i øvrigt ikke, at der er nogen danske banker, der giver for øjeblikket – hvis der er, vil jeg meget gerne høre om det.

    #124522
    AnonymForfatter

    Det kan man få hos straumur

    #124560
    AnonymForfatter

    Prøv Spar nord. For godt ½ år siden hørte jeg at de havde således:

    Man får 0% i rente af de første 44.500 USD derover får man 2,75% op til 133.500 USD

    Kontiene bruges vel normalt kun til firmaer, der handler meget med udlandet, hvor pengene ikke står ret længe.

    #124566
    AnonymForfatter

    Hej

    Tak for svar, men det er slet slet ikke den størrelsesorden af beløb jeg har.

    #124588
    AnonymForfatter

    OK, men det må alligevel være træls at være indehaver af dollars når man ser den bare falder og falder. Jeg håber ikke, du har købt dem i en kurs der er meget højere end nu.

    Håber den snart stiger…

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.