særlig kredit a/s

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #88653
    AnonymForfatter

    Hej
    Nogle der kender dem ?
    Har stor friværdi i vores andelslejlighed og vil gerne låne til at samle en masse gæld.Men fordi jeg har noget skattegæld fra et et firma jeg har måtte lukke, træder bankerne 2 skridt tilbage de steder vi har forspurt.Vi har 2 mellem store inkomster i hustanden og er ikke i ribers MEN oker ikke at skulle forklare igen og igen hvorfor vi har samlet så stor en gæld.
    Så derfor kigger vi på alternativer til banker.

    #124514
    thsvForfatter

    Særlig Kredit er ikke et troværdigt firma, der har været en tråd om deres rente her på siden, kan bare ikke finde den.
    Prøv istedet Swedbank eller Eikbank, og få en andelskredit, så I kan få samme rente på jeres indestående.

    #124516
    AnonymForfatter

    Fimaet lyder suspekt!

    På sigt kan det blive en meget dyr historie for jer, at I ikke orker forklare jer i banken.

    EIK Banki er måske ikke lige den optimale bank for jer, da de har ekstrem restriktiv kreditvurdering, men grundlæggende er der altså ikke nogen skam ved at have gæld fra et tidligere firma, som gik ned. Det var langt værre, hvis der var tale om skødesløs forbrugsgæld.

    Hvis jeres økonomi ellers ser fornuftig ud, kan det sagtens værre i kan få et pengeinstitut med på finansieringen.

    Omvendt, hvis pengeinstitutterne generelt afviser at yde lån, er det nok fordi jeres gældsbyrde simpelthen bliver for stor i forhold til indkomsten. I så tilfælde, bør I lade være med at låne indtil gælden er bragt yderligere ned.

    #210104
    AnonymForfatter

    Jeg har et andelslejlighed i Sydbank som har sendt mig inf om rentestigning fra 6 % til 8%. Jeg skrev til dem at jeg ville på den baggrund ville skifte bank, hvilket har fået dem at ændre renten til 7%.
    Min andelslejlighed kan sælges for 800000 og mit lån er på 250000. Jeg har fået et tilbud på lån gennem “særlig kredit" det formidler lån som er fordelagtige for mig idet de er fast forrentede. Jeg er bare utryg ved selskabet! Og hvorfor bruge et finansierings selskab til at optage lånet?

    #210666
    Alice171Forfatter

    Tænker også på at bruge dem, nogen erfaring med dem

    #210684
    HalliHalloForfatter

    Jeg ville ikke anvende Særlig Kredit, men oprette lånet i den billigste bank.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.