Gode forslag til Bank

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #88536
    AnonymForfatter

    jeg har pt den jyske sparekasse i ikast og står og vil skifte bank da de er for dyre med mange ting. Er der nogle der kan råde mig til en god og billig bank. jeg bor i ikast hvis det har noget at sige.

    #122860
    AnonymForfatter

    hej du

    hvad er det helt nøjagtig de er for dyre med ?
    hvis du har lidt opsparring i banken kan jeg anbefale http://www.basisbank.dk de giver en okay rente og synes de er til at snakke/forhandle med

    Mvh Brian

    #122868
    AnonymForfatter

    Jeg er fuldstændig enig med dig i at Den Jyske Sparekasse er en fuldkommen håbløs og dyr bank. Det har de været længe. Jeg skiftede selv væk fra dem for ca. 6 år siden.

    Generelt så er det, desværre for dig/jer, svært at skifte bank, hvis man har for mange forbrugslån og måske har lånt mere end indkomsten samlet set berettiger til.

    Typisk er jeres nuværende bank, som jo kender jer, villige til at strække sig længere end nye banker, som ikke ikke kender jer, vil.

    Det er derfor fuldstændigt rigtigt som der skrives ovenfor. I må arbejde stille og roligt med at få betalt jeres eksisterende forbrugslån ud, og først når de er betalt ned på et rimeligt niveau, skifte bank.

    #122870
    AnonymForfatter

    Sorry…. det her svar blev postet i en forkert tråd.

    Men af anbefalelsesværdige banker kan nævnes:
    1. Danske Bank 24-7 konceptet (efterhånden blevet meget konkurrencedygtig)
    2. Morsø Sparekasse – billig med visse typer lån, bla. til boligen.
    3. Sparekassen Nørrenebel.

    #122936
    AnonymForfatter

    Jeg ville nu også sige Basisbank. Har gode erfaringer med dem.
    /Madzen

    #122940
    LMAForfatter

    Hvis du fortsat ønsker en fysisk bank, en bank hvor du kan se rådgiveren i øjnene og samtidig kan tømme børnenes sparegris m.m., så kan jeg varmt anbefale Sydbank’ afdeling i Herning.

    Har selv været kunde i netop denne afdeling, med stor tilfredshed.

    Jeg er bekendt med – at netop Sydbank – ligger i den dyre ende på denne WEBsite, jeg ved dog også, at priserne her på siden er til og forhandle om.

    Både renter, gebyrer, kurtage m.m. kan der handles om.

    Det handler jo om købmandsskab, hvis de vil have dig plus familie som kunde, ja så må de sku kæmpe for det…

    Til orientering er jeg fortsat kunde i banken, blot på Fyn.

    #122944
    AnonymForfatter

    Hehe…

    Formuleringen med at “bankrådgiveren tømmer børnenes sparegris mens han smilende kigger dig i øjnene" lyder ikke rar.

    Det lyder som om han stjæler pengene!

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.