Hvad for bank skal jeg vælge?

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #88519
    AnonymForfatter

    Vil gerne skifte bank da jeg synes DDB har vært dårlig til at rådgive mig og det er alt for dyrt.

    Hvad for bank burde jeg kigge på?

    Jeg har ingen gæld
    har 200 k i banken
    vil gerne købe hus.

    Hvad er den bedste alternativ?
    Jeg har tænkt på basisbank men mine kollegar her på job mener at den er ikke så billig mere som den plejde at være.

    Hvad siger I?

    #122666
    AnonymForfatter

    Det ene øjeblik er Danske Bank dårlige til at rådgive – det næste har de aldrig rådgivet dig.

    En gældsfaktor er gæld/indkomst

    #122672
    AnonymForfatter

    De har rådgivet mig for mange år siden, men har kun prøvd at få mig til at købe flere af deres services.

    Jeg har ingen gæld
    jeg tjener half mill om året.

    Hvad for bank er det bedste i dag? Billigst og sikker

    #122676
    MichaelForfatter

    Der er ikke nogen bank der er absolut bedst og heller ingen der er absolut dårligst. Det kommer an på hvem der er kunden og hvad behovene er. Hvis der ikke er behov for rådgivning er der jo kun én parameter man behøver kigge på: prisen. Behovet for rådgivning gør det umuligt for os her at pege på én bestemt bank, da parametre som tilgængelighed (fysisk adresse, åbningstider, personlig/ikke-personlig rådgiver) og produktportefølje spiller ind.

    Hvis du bare skal have et realkredit- og evt. boliglån er rådgivningsbehovet vel ikke enormt. Eneste rådgivning handler vel om valg af realkreditlån mens boliglånet bare skal være så billigt som muligt. Brug lidt tid til selv at sætte dig ind i disse rimeligt simple produkter og vælg så det billigste og det der passer bedst til din mentalitet (fast/flekslån eksempelvis) – det er altså ikke så svært.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.