Gebyr fri hævning i udlandet

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #88507
    AnonymForfatter

    Jeg er kunde i Eik bank og har med skæk set på min sidst kontoudtog, at de uden warning bare har taget gebyr. Det var en af grundene til, at jeg i tidernes morgen tog tidligere Skandia Bank.
    Er der nogen der kender en bank hvor man ikke skal betale gebyr for hævning i udlandet…….Da jeg har et arbejde hvor jeg konstant rejser

    #122566
    AnonymForfatter

    Som du kan se er der allerede en eksisterende tråd – hvor du kan læse om de ikke eksisterende muligheder for gratis hævning….

    Synes dog din beskyldning mod Eik Bank er vildt overdrevent. Tilbage i – mener det var november – meldte de det klart ud i netbanken at det ville stoppe pr. 31 maj samt at visa/dankortet til gengæld ville blive gratis. Derudover har det stået på deres hjemmeside og i nyhedsbrevet for maj.

    #122568
    AnonymForfatter

    søg under tidligere emner, det er ikk så lang tid siden det har været oppe at vende 🙂

    #122570
    AnonymForfatter

    Der findes andre banker, som tilbyder gebyrfrie hævninger i udlandet, men så skal du betale et højt årligt gebyr for en eller anden fordelspakke.

    Så summer summarum, nej der findes ikke en bank der tilbyder det samme som det tidligere Skandiabanken.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.