Eik Bank fastholder renteforhøjelse trods kritik
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
http://borsen.dk/finans/nyhed/130929/
Har I set alle artiklerne i Børsen i dag jf. linket. Eik bank fortsætter med at stramme skruen. Enten skal vi finansiere deres eventyr på Færøerne og Island eller også vil de åbenbart af med privatkunderne. Hvorfor stemmer vi ikke med fødderne og flytter til en dansk bank? Der er jo mange alternativer blandt danske banker – Basisbank, BRF Bank etc.
Jeg må da indrømme, at den seneste tids pr mæssige katastroferidt fra Eik Banks side har fået mig til at overveje.
Problemet er bare, at de er ganske konkurrencedygtige(endnu)på børshandel osv.
Skulle der være nogen med gode forslag til en bank, der er billig på aktie/obligations- siden og med gode renter på indlån hører jeg meget gerne forslag.