bedste indlåns rente

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 18 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #88373
    AnonymForfatter

    Hej
    jeg har 700.000 som jeg højest ønsker at binde i 3 mdr.
    Hvor mon jeg kan opnå den bedste indlåns rente, får i øjeblikket 4.25 %

    #120904
    AnonymForfatter

    FIH 5,5%

    #120908
    AnonymForfatter

    Schytte skriver:

    “FIH 5,5%."

    Skal vi lige uddybe:

    FIH PRO DtD 4.50%
    FIH PRO 1 5.10%
    FIH PRO 3 5.50%
    FIH PRO 12 5.50%

    Er selv i gang med at oprette en FIH PRO 3 5.50% = binding i 3 mdr. og med en rente på 5,5%.
    Kræver minimum 50.000 kr. indskud.
    Og så er der 0 (nul) gebyrer.

    Men se dog det hele på: http://www.fih.dk/privat/

    #120912
    AnonymForfatter

    Sparekassen Østjyllands Vejlekonto:

    * Min. indskud 25.000 kr., max. 10 mio.kr.
    * Rente 5,71%, som er garanteret indtil den 30.09.08
    * Åben for indskud indtil den 25.04.08
    * Ingen binding på kontoen

    #120922
    AnonymForfatter

    Lyder da lækkert, men jeg har forgæves prøvet på at finde denne mulighed.

    En (den)internetside efterlyses.

    Er lidt træt af; ‘Jamen, her kan man’ – uden at få at vide hvor ‘her’ er/befinder sig.

    Kom dog med en henvisning til en (den) web.site.

    Gider ikke det dér med; se her – uden at få at vide hvor man skal se.

    Hvis jeg kommer med et indlæg om fx renter, så føler jeg mig forpligtet til at fortælle/henvise til hvor jeg har den/det fra.

    Hvis du / I / nogen fortæller mig noget, så fortæl hele historien.

    Gider ikke halvkvædede historier.

    Nå, bare et par tanker: Har nok dummet mig.

    #120924
    AnonymForfatter

    hej igen
    har bare lige lyst at sige det var meget nyttige råd, man kan jo selv lave det sidste opsøgende…;-)

    Jeg er i hvert fald godt tilfreds, så mange tak for hjælpen 😉

    #120928
    howardForfatter

    Du går ind på http://www.mybanker.dk under indlån og taster dig igennem med eksempelvis kr. 100.000,- og opsparing pr. md. 5.000,- i 1 år, hvorefter der kommer en oversigt frem over bankernes indlånsrente – her ser du “vejle-kontoen" og klikker på den – hvor et nyt vindue med oplysningerne kommer frem…..

    Håber at det hjælper dig….

    #120932
    AnonymForfatter

    Ja, susse!

    3 mdrs. (eller 1 års) rente til 5,5% hos FIH kontra 2 års 5% rente hos Danske Bank. Sådan med DB’s trusler om 1 eller 2% strafrenter, hvis hævning inden 1 eller 2 år.

    Nå, men Danske Bank er et gammelt estimeret foretagende, så det bør man respektere, altså de ‘man’-naive, der finder sig i deres (DB’s) ‘vi gør, hvad vi er bedst til’

    Så, jeg vil ikke være din eviggyldige rådgiver, bare give dig den viden, at FIH ser ud til at give Danske Bank baghjul, hvad udbyttet af en investering angår.

    Men sådan er der så meget!

    Problemet for dig, susse, såvel som for alle os andre, er, at verden er pissesvær at navigere rundt i. Både økonomisk og psykisk.

    #120942
    AnonymForfatter

    Ja det har du så evigt ret i (Psykisk og økonomisk smerte)…. har mærket bagsiden at investeringer på aktiemarket derfor jeg vælger at sikre mig en god rente indtil jeg kan afhænde de dårlige aktier…. men tak for debat 😉

    #120946
    AnonymForfatter

    Østjylland – er det en and ? – kan ikke finde de 5.71 %
    FIH må være det bedste tilbud lige nu….

    #120948
    AnonymForfatter

    Ja, jeg har sgu’ også opgivet det der østjyllandske. Gad vide om de selv kan finde rundt i det.

    Så er FIH da enkelt og forståelig.

    Hvor svært kan det være.

    Gider ikke det der med trapperenter og hvad de ellers har for finter for at forvirre de (os) stakkels kunder.

    #120950
    AnonymForfatter

    Med hensyn til Sparekassen Østjylland kan den findes under http://www.sparostjyl.dk går derefter op under afdelinger og klik på Vejle afdeling. Her kommer så frem med adresse tlf. samt personale i afdelingen.
    Jeg har selv brugt den mht. dette tilbud om Vejlekonto og jeg har faxet samt mailet med Helle Holm hvilke var meget nemt, og hurtigt.
    Med hensyn til rentesats fik jeg af vide at renten var 5,71% hvis saldoen var over kr. 25.000,00 dog kun frem til 30/9-2008 garanteret. Derefter ville der måske komme en anden sats???
    Det var utroligt nemt og en ros til afdelingen i Vejle for den hurtige ekspedition. Kan kun anbefales.

    #120956
    Michael01Forfatter

    FIH.dk kører reklamer hvert kvarter på TV2 NEWS.dk

    Det bliver den bank, jeg vælger. Professionel og atraktive renter

    anfordring 4,5%
    3 mdr 5,5%
    12 mdr 5,5%

    #120960
    AnonymForfatter

    Det er nemt at oprette en Vejlekonto med 5,71% i rente, jeg sendte en mail vedhæftet et billede af kørekort, og et af sygesikringskort.
    Næste dag kom der med med rigtig post et brev med kontobetingelser, vedlagt ark til underskrift og frankeret returkuvert.

    Samme dag skrev jeg selvfølgelig under, og overførte hovedsummen fra den gamle konto, hvorefter jeg ringede til Northern rock og bad dem om at opgøre kontoen til samme konto som hovedsummen var flyttet til.

    Jeg fik også nervøse trækninger over deres trappe ting, men det er helt ubegrundet, Vejlekontoens trappe træder kun i kraft hvis indeståendet er mindre end 25.000kr, så får man 0,75% i rente.

    Hvis blot indeståendet er over 24.999kr så får man 5,71% af hele indeståendet, der kan hæves som man lyster, ingen skjulte dekort eller andet, der kan dog ikke tankes op på kontoen efter 25.April

    http://www.mybanker.dk/infoboks.html?id=729&affiliate=MYBANKER

    #120962
    Michael01Forfatter

    Hvilken mail adresse brugte du ???

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 18 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.